کد خبر: ۶۸۵۷۶۴
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

واژگونی سمند در آزادراه زنجان - قزوین ۲ کشته برجا گذاشت

جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در آزادراه زنجان - قزوین ۲ قربانی گرفت.
واژگونی سمند در آزادراه زنجان - قزوین ۲ کشته برجا گذاشت
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مهدی میناخانی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این حادثه ساعت ۱۸:۵۰ سه شنبه /۲۵ آذر ماه/ در کیلومتر ۹۵ این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد و سرنشین این خودرو به علت نبستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب شد و بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد راننده نیز پس از انتقال به بیمارستان ابهر جان خود را از دست داد.

وی اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه اعزامی به محل سانحه، علت وقوع این حادثه رانندگی ناگوار و تلخ را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی سواری سمند اعلام کردند.

میناخانی، تصریح کرد: بهتر است رانندگان هنگام احساس خستگی و خواب آلودگی از ادامه رانندگی به جد پرهیز، خودرو را در محل امن و ایمنی متوقف کنند و پس از استراحتی هرچند کوتاه، مجدد ادامه مسیر دهند.

وی توصیه کرد: استفاده از کمربند ایمنی برای حفظ جان رانندگان و سرنشینان خودروها، الزامی است اما متاسفانه برخی سرنشینان از بستن کمربند خودداری می کنند که این کار در واقع بازی با سلامتی و جان خودشان است.

آمارهای ارایه شده از سوی پزشکی قانونی زنجان نشان از شیب نزولی تصادفات فوتی در سطح این استان دارد و این جای خوشحالی است و در واقع شیب تندی که تا اوایل مرداد ماه امسال داشتیم و در واقع جزو استان های افزایشی بود که خوشبختانه امروز میزان آن روند کاهشی به خود گرفته است که امید می رود تا پایان سال این شیب کاهشی تداوم داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین