کد خبر: ۶۸۵۸۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

قیمت طلا، سکه و دلار امروز در بازار ۱۳۹۹/۰۹/۲۶/ پیشروی قیمت‌ها در بازار

قیمت‌ها امروز در بازار بالا رفتند، از جمله قیمت دلار که با رشد ۱۵۰ تومانی به ۲۶,۱۵۰ (بیست و شش هزار و یکصد و پنجاه) تومان رسید.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز در بازار ۱۳۹۹/۰۹/۲۶/ پیشروی قیمت‌ها در بازار
آفتاب‌‌نیوز :

معاملات امروز بازار در حالی آغاز شد که عمده قیمت‌ها به مانند روز گذشته روند صعودی را تجربه کردند.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۵۷ (یک هزار و هشتصد و پنجاه و هفت ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۵ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۱.۰۲ درصدی، از ۱,۱۳۲,۹۰۰ (یک میلیون و یکصد و سی و دو هزار و نهصد ) تومان به ۱,۱۴۴,۶۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل و چهار هزار و ششصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۵۶۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۹۶۲,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و شصت و دو هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۶,۱۵۰ (بیست و شش هزار و یکصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵۷ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار در بازار متشکل

دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۰.۶۱ درصدی، از ۲۵,۴۲۷ (بیست و پنج هزار و چهارصد و بیست و هفت ) تومان به ۲۵,۵۸۵ (بیست و پنج هزار و پانصد و هشتاد و پنج ) تومان رسید.

آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۱,۶۳۹ (سی و یک هزار و ششصد و سی و نه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۹ درصدی داشته است.

قیمت پوند امروز

پوند امروز با افزایش ۰.۳۹ درصدی، از ۳۴,۸۹۲ (سی و چهار هزار و هشتصد و نود و دو ) تومان به ۳۵,۰۳۲ (سی و پنج هزار و سی و دو ) تومان رسید.

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)

درهم امارات (حواله) امروز با افزایش ۰.۱۳ درصدی، از ۷,۱۸۰ (هفت هزار و یکصد و هشتاد ) تومان به ۷,۱۹۰ (هفت هزار و یکصد و نود ) تومان رسید.

قیمت لیر ترکیه امروز

همچنین لیر ترکیه بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۳,۳۲۰ (سه هزار و سیصد و بیست ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا، امروز به ۲۰,۴۲۳ (بیست هزار و چهارصد و بیست و سه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۲ درصدی داشته است.

قیمت دلار استرالیا امروز

دلار استرالیا امروز با کاهش ۰.۰۵ درصدی، از ۱۹,۹۱۰ (نوزده هزار و نهصد و ده ) تومان به ۱۹,۹۰۰ (نوزده هزار و نهصد ) تومان رسید.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به 12,200,000 (دوازده میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.81 درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه، امروز به ۶,۴۵۰,۰۰۰ (شش میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۷۷ درصدی داشته است.

آخرین نرخ ربع سکه

ربع سکه امروز با افزایش ۱.۱۳ درصدی، از ۴,۳۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان به ۴,۴۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید.

قیمت سکه گرمی امروز

در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۲,۴۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و چهارصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
2
بابا دیروز ترامپ شکایت کرد قیمت ها رفت بالا گفتند که نه ترامپ خواهد ماند امروز که دیگر قطعی رفته چه خبر است؟ هر روز برای رشد قیمت ها یک بهانه هست تا کی و تا کجا قرار است آستانه تحمل مردم را رشد دهید؟
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
2
متهم اصلی افزایش قیمت ارز وطلا بانک مرکزی است.کاهش قیمت ارز وطلا آسیب شدیدی به درآمدهای بانک مرکزی وارد می کندلذا بانک مرکزی با تمام قوا بدنبال بالا بردن قیمت ارز وطلا است..
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین