کد خبر: ۶۸۵۹۷۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
تبلیغات

کنترل کردن درب از راه دور توسط موبایل و ریموت

در این صفحه تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا به صورت خلاصه و مفید شیوه‌های باز کردن درب از راه دور توسط موبایل و ریموت را برایتان بیان کنیم.
کنترل کردن درب از راه دور توسط موبایل و ریموت
آفتاب‌‌نیوز :

در این مقاله قصد داریم راه هایی برای کنترل کردن درب از راه دور بیان کنیم تا به خیلی از سوالات شما عزیزان در این زمینه پاسخ داده باشیم. اگر شما هم مایل نیستید حین کار کردن از پشت میزتان بلند شوید و درب را برای مشتریان و همکاران خود باز کنید این مطلب را حتما مطالعه نمایید. همچنین خیلی از کارفرماها مجبورند هم زمان با شروع ساعت کاری درب محل کارشان را از راه دور برای کارمند هایشان باز کنند. خواندن این مطلب به این عزیزان هم پیشنهاد می شود. با ما باشید...

برقی کردن درب چوبی و ضد سرقت با قفل مغزی برقی

درب ها به سه نوع درب فلزی، درب چوبی و درب ضد سرقت تقسیم می شوند. قبل از اینکه به فکر کنترلی کردن این درب ها باشید باید بتوانید آنها را برقی کنید. معمولا برای برقی کردن درب فلزی حیاط از درب بازکن آیفون و یا قفل های کله گاویی یا همان لاک پشتی استفاده می شود و این سبک خیلی وقت است که به کار برده می شود. اما چیزی که برای خیلی ها سوال ایجاد می کند این است که آیا می توان درب های چوبی و ضد سرقت را هم مثل درب حیاط، برقی و فرمان پذیر کرد؟

کنترل کردن درب از راه دور توسط موبایل و ریموت

معمولا برای برقی کردن درب چوبی و ضد سرقت از وسیله‌ای به نام قفل مغزی برقی استفاده می شود. این قفل با نام های دیگری مثل قفل مقابل برقی، قفل لادری و قفل برابری الکتریکی هم در بازار شناخته می شود. این وسیله از یک بوبین الکتریکی و یک قاب فلزی تشکیل شده است که روی چارچوب درب نصب می شود. برای انجام این کار باید روی چارچوب برشی ایجاد کنید و بوبین قفل مقابل را داخل آن قرار دهید. در این حالت خیلی راحت می توانید قاب فلزی آن را روی چارچوب پیچ کنید. این قفل مجهز به لبه ی کنترل شونده با ولتاژ می باشد که با هر بار اعمال ولتاژ 12 ولت به بوبین آن، لبه ی متحرکش یک بار خلاص می شود. حال که یاد گرفتیم چطور می توانیم درب چوبی و ضد سرقت را برقی کنیم باید به دنبال راهی برای ارسال فرمان به این قفل باشیم.

کنترل کردن درب از راه دور توسط موبایل و ریموت

ریموتی کردن درب با رسیور صنعتی مینی دو رله بتا

برای کنترل کردن درب از دستگاه های مختلفی استفاده می شود. چیزی که پرکابرد است و هم اکنون در اکثر اماکن از آن استفاده می کنند رسیور مینی دو رله بتا می باشد. این محصول با برق 12 ولت کار می کند و مجهز به دو رله خروجی است. شما می توانید با فشردن دکمه های ریموت کنترل، این رله ها را قطع و وصل کنید. حال باید از این رسیور دو رله طوری در مدارتان استفاده نمایید تا با استفاده از فعال کردن رله ها بتوانید درب مورد نظرتان را باز کنید. مینی دو رله بتا می تواند تا 40 عدد ریموت را روی حافظه خود ذخیره نماید. به کمک این دستگاه می توانید از فاصله ی 200 متری هم فرمان باز شدن درب را ارسال کنید. البته طول این مسافت بستگی به کیفیت ریموت شما دارد. مثلا طول برد ریموت های آنتن دار بسیار بیشتر از ریموت های معمولی می باشد. پس بهتر است از ریموت با کیفیت تر در کنار این محصول استفاده نمایید تا جواب بهتری بگیرید.

کنترل کردن درب از راه دور توسط موبایل و ریموت

کنترل کردن درب از راه دور با درب بازکن سیم کارتی دو کانال بتا

راه دیگری که برای کنترل کردن درب از راه دور وجود دارد استفاده از ماژول درب بازکن سیم کارتی می باشد. این محصول با نام های دیگری مثل سیموت، اسمارت سیموت و رله سیم کارتی هم شناخته می شود و با برندهای متفاوتی در بازار به فروش می رسد. معمولا مدلی که پرکاربرد می باشد و اکثر برق کارها و هوشمند سازها از آن استفاده می نمایند درب بازکن سیم کارتی اسمارت سیموت بتا می باشد. با نصب این دستگاه الکترونیکی علاوه بر ریموت می توانید توسط موبایل هم درب منزل و دفتر کارتان را باز کنید. به همین علت به آن سیموت گفته می شود (سیم کارت + ریموت = سیموت). به کمک اسمارت سیموت بتا می توانید 500 ریموت و 250 شماره تلفن همراه را به عنوان کاربران مجاز معرفی کنید. این عزیزان می توانند با فشردن دکمه ریموت کنترل، پیامک کردن رمز عبور به سیم کارت دستگاه و یا تماس با سیم کارت دستگاه اقدام به باز کردن درب نمایند. این محصول کیفیت بالایی دارد و بسیار شیک و کم حجم طراحی شده است.

در این صفحه تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا به صورت خلاصه و مفید شیوه‌های باز کردن درب از راه دور توسط موبایل و ریموت را برایتان بیان کنیم. شما می توانید با سرچ کلمه ی " کلیتک " وارد وب سایت تخصصی شرکت ما شوید و محصولات و مقاله های جامع مربوط به این کار به همراه ویدئوهای آموزشی را مشاهده نمایید. از اینکه با ما همراه بودید سپاسگزاریم...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین