کد خبر: ۶۸۶۰۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

بازداشت کارمند دانشگاه به اتهام توهین به سردار سلیمانی/ دادستان: دستور رسیدگی فوری دادیم

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از صدور دستور بازداشت فردی به اتهام توهین به سردار سلیمانی خبرداد.
بازداشت کارمند دانشگاه به اتهام توهین به سردار سلیمانی/ دادستان: دستور رسیدگی فوری دادیم
آفتاب‌‌نیوز :

«شهرام کرمی» با اعلام این خبر، اظهار داشت: خبری در فضای مجازی استان منعکس شد که در آن نسبت به رفتار ضدانقلابی و اسلامی یکی از کارکنان دانشگاه‌های استان واکنش‌هایی نشان داده شده بود.

وی افزود: این فرد هتاک در فضای مجازی نسبت به ساحت مقام شامخ شهید والامقام سردار سلیمانی، توهین کرده بوده که سریعاً پس از بررسی موضوع دستور رسیدگی فوری به آن را دادیم.

دادستان کرمانشاه متذکر شد: از منظر حقوق عامه و به عنوان مدعی العموم استان به این مسئله ورود و دستور بازداشت فرد هتاک را صادر کردم.

وی با تاکید براینکه شهدا خط قرمز دستگاه قضایی هستند، اعلام کرد: آرامشی که اکنون در جامعه داریم را مدیون خون شهدای و الامقامی همچون سردار سلیمانی هستیم، بنابراین به هیچ عنوان به هیچکس در هر مقام و جایگاهی باشد اجازه نخواهیم داد که به شهدایمان توهین کنند.

کرمی متذکر شد: دستگاه قضایی استان اجاره نخواهد داد «جریان مخرب نفوذ» از سوی مستکبرین اینگونه به شهدایی که جایگاه بسیار ارزشمندی نزد مردم ایران دارند توهین کنند و با هر اقدامی در این رابطه بشدت برخورد خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
0
12
اگر این کارمند به رئیس جمهور و دولت توهین می‌کرد
نه تنها بازداشت نمی‌شد بلکه ارتقا مقام می‌یافت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
هرکسی درجایگاه خودش ارزش و مقامی دارد خداوند متعال به سبب رفتاروکردار ادمی عزت بیشتری بهش عنایت کرده،شهیدوالا مقامی همچون سردار سلیمانی که عزت و آبروی نه فقط کشورما بلکه کل منطقه رو حفظ کرد نبایدمورد توهین توسط افردای که کوته فکر یا دشمن انقلاب اسلامی قرار بگیره، اگر سردار نبود معلوم نبود الان کجا به سرمیبردیم، سردار سلیمانی ازطرف خدا برای فرستاده شده پس ارزش واقعیش روفراموش نکنیم
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
مطمئنا ایشان نسبت به شخصیت سردار دلها سردارشهیدقاسم سلیمانی جهل وناآگاهی داشته اند که صحبتی نادرست کرده اند.اگر افراد شخصیت این انسان بزرگ را بخوبی بشناسندهرگز مهر ایشان از قلبشان بیرون نخواهد رفت.بنده توصیه می کنم بجای مجازاتهای تحدیدی وتعزیری این فرد که دل سردار عزیزمان شهید سلیمانی عزیر را بدرد خواهد آوردبه او کتاب ومقالاتی در توصیف شخصیت بزرگ وتفکرات وعملکرد سردار شهیدمان سلیمانی عزیز بدهند که مطالعه کند ودچار ناراحتی وجدان شود که از هر مجازاتی برای ایشان بدتر خواهد بود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین