کد خبر: ۶۸۶۳۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۱

عضو مجلس خبرگان رهبری: اکنون دوران جنگ است/ دستورات ستاد مقابله با کرونا، تکلیف شرعی هستند

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به اوامر مقام معظم رهبری در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، همه دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم زیرا تکلیف شرعی هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری: اکنون دوران جنگ است/ دستورات ستاد مقابله با کرونا، تکلیف شرعی هستند
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه که امروز (۲۹ آذرماه) به مناسبت روز پرستار در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اکنون دوران جنگ است و پرستاران سربازان خط مقدم هستند. در زمان جنگ ستاد پشتیبانی وجود داشت که نیازهای رزمندگان را تامین می‌کرد و اکنون نیز ما این کار را می‌کنیم.

وی افزود: ویروس کرونا، جنگی به کل دنیا تحمیل کرده است و کشور ما نیز سهم بزرگی در این زمینه پیدا کرده است.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان با اشاره به واجب الطاعه بودن دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: با توجه به اوامر مقام معظم رهبری در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، همه دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم زیرا تکلیف شرعی هستند. تکلیف شرعی تنها نماز و روزه نیست. حفظ جان مردم از نماز واجب‌تر است.

آیت‌الله موسوی جزایری بیان کرد: روز گذشته گزارشی در خصوص عقب افتادگی در پرداخت کارانه پرسنل به دستم رسید و تماسی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز داشتم که دلیل این موضوع را کاهش درآمدها عنوان کرد اما مقر شده است در قالب پاداش، این مساله را جبران کنند که امیدواریم در آینده نیز این موضوع پیگیری شود.

وی افزود: البته اگر میلیاردها تومان به پرستاران تقدیم شود، این خدماتی که ارائه می‌دهند جبران نمی‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین