کد خبر: ۶۸۶۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
افزایش ۳۱ هزار و ۵۲۷ واحدی شاخص کل

شنبه‌ای طلایی برای بورس تهران

تالار شیشه ای امروز شنبه ۲۹ آذرماه را افزایشی شروع کرد و به پایان رساند. شاخص کل با ۳۱ هزار و ۵۲۷ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۴ هزار واحد ایستاد.
شنبه‌ای طلایی برای بورس تهران
آفتاب‌‌نیوز :

در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳۱ هزار و ۵۲۷ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۴۴ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۸۸۴۰ واحد افزایش به رقم ۴۴۵ هزار و ۲۳۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۴۸۲ هزار معامله به ارزش ۱۲۱ میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۵۲۳ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۴۳۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۷۰۹ هزار و ۵۳۳ معامله انجام داده‌اند که ۵۲ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، فولاد هرمزگان جنوب، صنعتی مینو، سرمایه گذاری صبا تامین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین