کد خبر: ۶۸۶۳۱۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

سرقت از منزل همسر سابق برای خرید موادمخدر

سرهنگ مجیدی از دستگیری مردی خبر داد که با همکاری همدستش از منزل همسر سابقش به زور اموالی به ارزش یک میلیارد ریال سرقت کرده بود.
سرقت از منزل همسر سابق برای خرید موادمخدر
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی اظهار کرد: یکم مرداد ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت به عنف برای رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: شاکی توضیح داد، ساعت ۷ بعداز ظهر روز جمعه شانزدهم خرداد ماه در خیابان نظام آباد در منزل شخصی ام در حال استراحت بودم که خانمی میانسال زنگ آیفون را زد و خود را از خیرین و شرکت‌های نیکوکاری معرفی کرد و با توجه به اینکه من فرزند معلول دارم و زیر نظر کمیته امداد است، درب را گشودم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی عنوان کرد: شاکی ادامه داد، خانم میانسال به جلوی درب واحد مراجعه کرد و زمانی که درب واحد را به روی وی باز کردم ناگهان این زن دهانم را گرفت و به همراه آقایی که همسر سابقم است، به زور داخل منزلم شدند. پس از بستن دست و پاهایم تلفن همراه، وجه نقد، طلا و مقداری لوازم منزلم به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال را سرقت و مرا در همان وضعیت رها کردند و از محل گریختند که با سر و صدای من همسایگان از موضوع مطلع شدند و به منزلم مراجعه و دست و پای مرا باز کردند.

سرهنگ مجیدی با اشاره به اینکه در رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه همسر شاکی در غرب تهران شناسایی شد، ابراز داشت: با هماهنگی‌های قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم ارتکابی به همراه خانمی که پیش‌تر وی را در پارک نزدیک محل سکونت شاکی دیده بود، معترف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین