کد خبر: ۶۸۶۳۳
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۸۶ - ۱۲:۳۱
در آستانه انتخابات مجالس ملی و ایالتی؛

عملیات تروریستی در پاکستان شدت گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب : طی عملیات تروریستی در شمال غربی پاکستان 8 نفر کشته و 17 نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری پاکستان فردی که به خود مواد منفجره بسته بود در دره مینگورا پاکستان خود را در مقابل کاروان نظامی که در حال عبور از دره بودند انداخت و باعث کشته و زخمی شدن این افراد شد.

به گزارش خبرگزاری های محلی یک سرباز نیز و سیزده نفر غیر نظامی نیز در عملیات تروریستی دیگری در پاکستان کشته و زخمی شدند. 

در طی عملیات انتحاری که در دو روز گذشته در پاکستان انجام شده است 60 نفر کشته و زخمی شدند که این تعداد کشته و زخمی در سال های اخیر بی سابقه بوده است.

جمعه هفته گذشته نیز در حمله انتحاری در مسجد «چارسده» ايالت سرحد پاكستان همزمان با نماز عيد قربان ، ‪ ۵۵‬كشته و ‪ ۱۲۰‬زخمی به همراه داشت.


در همین راستا «بی نظيربوتو» رهبر حزب مردم گفت:دولت پاكستان توانايي نابودی تروريسم را ندارد. 

وي يكشنبه شب در لاركانه با اشاره به حمله انتحاری مسجد «چارسده» ايالت سرحد افزود كه دولت مشرف تاكنون نتوانسته مانع از حملات انتحاری شود و تروريست‌ها هر روز در پاكستان جنايتی جديد مرتكب مي‌شوند. 

بوتو همچنين با انتقاد از حزب مسلم ليگ قائد اعظم اظهارداشت: نابسامانی‌های موجود و بروز جنگ فرقه‌ای در پاكستان ناشی از عملكرد نادرست و ضد امنيتی حزب حاكم طی سال‌های گذشته بوده است. 

وی در ادامه سخنان خود مدعی شد كه در انتخابات آينده‌به ترتيب حزب مردم و شاخه نواز مسلم ليگ صاحب اكثريت كرسی‌های مجلس ملی خواهند شد.

رهبر حزب مردم همچنين بار ديگر با انتقاد از اختيارات شهرداران محلی تاكيد كرد كه شهرداران محلی باعث فساد و زمينه ساز تقلب در انتخابات هستند.

انتخابات مجالس ملی و ايالتی در هشتم ژانويه سال ‪ ۲۰۰۸‬بطور همزمان برگزار می‌شود.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین