کد خبر: ۶۸۶۴۱۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

شرط و شروط اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 /خاتمی همچنان محور تصمیم گیری جریان اصلاحات

وزیر تعاون دولت اصلاحات درباره نهاد اجماع ساز این جریان توضیح داد.
شرط و شروط اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 /خاتمی همچنان محور تصمیم گیری جریان اصلاحات
آفتاب‌‌نیوز :

علی صوفی، وزیر تعاون دولت اصلاحات، با اشاره به تاسیس نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان، گفت: تشکیل این نهاد هنوز نهایی نشده و فعلا در مرحله مشورت و رایزنی قرار دارد؛ بنابراین معلوم نیست که سرانجام آن به کجا برسد پس نمی‌توان از الان گفت که تفاوت این نهاد با شورای عالی در چیست؟

او ادامه داد: مهم این است که این نهاد تفاوت چندانی با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نداشته، همان ترکیب کلی را دارد و احزاب به همان صورت در آن ایفای نقش کرده و تصمیمات هم با مشورت سید محمد خاتمی گرفته می‌شود؛ البته هنوز شورای عالی هم به قوت خود باقی است و شورای هماهنگی همچنان ایفای نقش می‌کند، بنابراین نمی‌توان در این باره با قطعیت اظهار نظر کرد.

صوفی درباره جلسه رئیس دولت اصلاحات با علی لاریجانی ذیل موضوع انتخابات ریاست جمهوری هم گفت: شاهد بودیم که این خبر توسط دفتر رئیس دولت اصلاحات تکذیب شد؛ کمااینکه از همان ابتدا هم این موضوع قابل باور نبود.

فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که پس دیگر روندی نظیر انتخابات ۹۶ را شاهد نخواهیم بود؟ بیان کرد: قطعا همین طور است، البته من آینده را نمی‌توانم پیش بینی کنم، اما از انتخابات ۹۸ این موضوع مطرح شده که دیگر روند شرکت بدون قید و شرط در انتخابات اصل نباشد، بلکه شرکت در انتخابات مشروط به حضور نامزد اصلاح طلب باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین