کد خبر: ۶۸۶۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
تبلیغات

کشکام، محصول جدید شرکت سمیه به بازار آمد

یکی از چالش‌های روزمره والدین، ورزشکاران، کارمندان، محصلان و تمامی افراد در خارج از خانه، استفاده از یک میان وعده سالم و مغذی است. برند سمیه با تولید محصولی به نام کشکام این چالش را مرتفع کرده است.
کشکام، محصول جدید شرکت سمیه به بازار آمد
آفتاب‌‌نیوز :

مصرف تنقلات سالم همواره دغدغه افرادی بوده است که به سلامتی خود و خانواده شان اهمیت می‌دهند؛ بخصوص پدر‌ها و مادر‌ها که در تامین میان وعده سالم و مقوی برای فرزندان خود، همیشه دچار مشکل بوده اند.

برند سمیه با بیش از ۴۰ سال سابقه در تولید محصولات غذایی با کیفیت و بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کشک در کشور، با توجه به شناخت کافی از ذائقه مصرف کنندگان، اقدام به تولید محصولی منحصربفرد به نام "کشکام" کرده است.

کشکام محصولی نوآورانه و یک میان وعده سالم از خانواده کشک خشک است که با داشتن درصد بالای پروتئین و کلسیم جزو تنقلات سلامت محور محسوب می‌شود.

کشکام از شیر تازه تهیه شده و فرآیند تولید آن بصورت کاملا بهداشتی و مکانیزه صورت می‌گیرد.

این محصول برای افراد مختلف بویژه کودکان، میانسالان، ورزشکاران، خانم‌های باردار و شیرده و افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت میدهند، مناسب است.

عرضه این محصول در بسته بندی‌های تک نفره و پذیرایی، مصرف آن را در موقعیت‌های مختلف میسرکرده است. جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
پدرام آقابیک زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
1
میتونه جایگزین خوبی برای تنقلات مضری که بین بیشتر ایرانی ها جا افتاده باشه.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین