کد خبر: ۶۸۶۴۵۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

کلاس‌های دانشگاه آزاد امروز و فردا تعطیل می‌شود؟

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کلاس های مجازی این دانشگاه امروز و فردا برگزار خواهد شد.
کلاس‌های دانشگاه آزاد امروز و فردا تعطیل می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

«امروز و فردا آموزش مجازی در تهران تعطیل است.» این جمله را مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد.

هدف از این تصمیم، «فرهنگ سازی» و «صیانت از سلامت جسمی و روانی» معلمان و دانش آموزان در برابر آسیب‌های فضای مجازی و تحکیم روابط خانوادگی در ایام کرونا و تقارن شب یلدا با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، عنوان شد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران البته این نکته را هم اضافه کرد که «دانش آموزان در این دو روز و یک شب با پرهیز از برگزاری شب نشینی‌ها و دورهمی‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گزارشی را از روند این برنامه‌ها تهیه و به صورت تصویری برای معلمان خود در روز سه شنبه صبح ارسال کنند.»

اما این برنامه کشوری نیست و آموزش و پرورش هر استان به صورت جداگانه در مورد تعطیلی آموزش مجازی در روزهای یکشنبه و دوشنبه باید تصمیم گیری کنند.

نکته دیگری که مطرح می‌شود اینکه آیا آموزش مجازی امروز و فردا کلا در تهران تعطیل است یا این فقط شامل دانش آموزان می‌شود؟

رضا همدانچی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با میزان در پاسخ به این سوال که آیا کلاس‌های مجازی دانشگاه آزاد امروز و فردا تعطیل است یا خیر؟ گفت: کلیه کلاس‌های مجازی دانشگاه آزاد اسلامی امروز و فردا برقرار است.

وی با اشاره به تصمیم آموزش و پرورش در مورد تعطیلی آموزش مجازی در یکشنبه و دوشنبه، افزود: سازوکارها و تصمیم گیری‌های دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت آموزش و پرورش متفاوت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین