کد خبر: ۶۸۶۵۱
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۵
رابرت ردفورد:

آمريكا در بدترين وضع ممكن

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: «رابرت ردفورد»، كارگردان و بازيگر هاليوود گفت: آمريكا هم‌اكنون از همه لحاظ بالاخص از نظر سياسي در بدترين وضع ممكن به سر مي‌برد. 

فيلم «شيرها براي بره‌ها» با بازی «تام كروز»، «رابرت ردفورد» و «مريل استريپ»، با موضوع جنگ عراق و افعانستان داستان دو سرباز آمريكايی است كه در افغانستان خدمت مي‌كنند و سرانجام در آمريكا درگير يك توطئه سياسی مي‌شوند.

«رابرت ردفورد» كه اخيرا براي افتتاحيه آخرين فيلم خود با نام «شيرها براي بره‌ها» به آلمان رفته است، گفت: من به شدت نگران كشورم هستم، من تاكنون كشورم را در چنين وضعيت بدي كه هم‌اكنون در آن به سر مي‌برد، نديده بودم.

وي افزود: آمريكا در حال حاضر در بدترين وضع ممكن به سر مي‌برد و تمام جهانيان نيز تماشاگر اين قضيه هستند.

اين كارگردان آمريكايي در ادامه گفت: اين وضعيت حقيقتا مرا نگران كرده، قلب مرا شكسته، به همين خاطر تنها كاری كه من می‌توانم در اين رابطه انجام دهم اين است كه سوژه‌های مهم را براي مردم به تصوير بكشم تا آنها درباره آنها فكر كنند.

فيلم سياسي «شيرها براي بره‌ها» با بازي «تام كروز»، «رابرت ردفورد» و «مريل استريپ»،با موضوع جنگ عراق و افعانستان داستان دو سرباز آمريكايی است كه در افغانستان خدمت می كنند و سرانجام در آمريكا درگير يك توطئه سياسی می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین