کد خبر: ۶۸۶۵۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷

آیت الله کعبی: امجد ایمان و دین خود را بر باد داد و سقوط کرده است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موضع‌گیری اخیر محمود امجد را سخیف توصیف کرد و گفت: بر اساس قاعده‌ فقهی و قاعده اخلاقی هرکس مقابل ولایت بایستد سقوط خواهد کرد و آقای امجد سقوط کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با فارس، موضع گیری آقای امجد را سخیف عنوان کرد و اظهار داشت: آقای امجد با موضع ضد ولایی و سخیف اخیر خود، ایمان و دین خود را بر باد داد و این ریشه در تفکر خوارج نهروان دارد که در مقابل ولایت ایستادند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه تاکید کرد: امجد که در سال ۷۸ مقابل فتنه دانشگاه ایستاد، ولی در فتنه سال ۸۸ سقوط کرد و در سال ۹۹ در دامن آمریکا و صهیونیسم افتاد.

وی ادامه داد: بر اساس قاعده‌ فقهی و قاعده اخلاقی هرکس مقابل ولایت بایستد سقوط خواهد کرد و آقای امجد سقوط کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه تاکید کرد: آقای امجد با این حرف خود جای شهید و جلاد را عوض کرد و جای ظالم و مظلوم را عوض کرد.

استاد حوزه علمیه با عنوان اینکه آقای امجد الان در کنار دشمنان ایران اسلامی است، اظهار داشت: امجد امروز خود را در کنار منافقین و ضد انقلاب و صهیونسیت و آمریکا که دستشان به خون ملت ایران آلوده است، قرار داده است.

آیت الله کعبی در بیان دلایل این موضع گیری آقای امجد عنوان کرد: این موضع گیری امجد، ناشی از بی بصیرتی و سقوط او به ویژه در فتنه ۸۸ و تاثیر پذیری از اطرافیان و فرزندش است و علمای بزرگ این اتفاق را به خاطر سطحی نگری و ساده لوحی که ایشان داشت، پیش بینی می کردند.

عضو جامعه مدرسین ادامه داد:مرحوم امام در زمان خود بارها از شخصیت آیت الله خامنه ای تعریف و تمجید کردند و رهبر انقلاب هم همانند جدش امیرالمومنین هم مقتدر هم مظلوم است و البته این بدخواهی و خباثت ها خللی در پیوند عمیق ملت و با امام خامنه‌ای ایجاد نخواهد کرد.

وی در پایان اظهار داشت: مراجع عظام، جامعه مدرسین، فضلا و بدنه حوزه انقلابی است و این سخنان، دلهای آنان را جریحه دار کرد و به شدت از سخنان هتاکانه و ضد اخلاقی آقای امجد اظهار تنفر می کنند و آن را محکوم می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
2
7
متاسفانه میزان ایمان، بسیار تغییر یافته است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین