کد خبر: ۶۸۶۵۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰

دومین شکست متوالی شاگردان «مورینیو»؛ صعود لستر به رتبه دوم

تیم فوتبال لسترسیتی با برتری ارزشمند خارج از خانه برابر تاتنهام به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره رسید.
دومین شکست متوالی شاگردان «مورینیو»؛ صعود لستر به رتبه دوم
آفتاب‌‌نیوز :

عصر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر جزیره تیم فوتبال لسترسیتی مهیمان تاتنهام که در پایان این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان «برند راجرز» به پایان رسید.

این دیدار در نیمه اول پایاپای پیش می‌رفت تا در دقیقه سوم وقت‌های اضافه «سرگی اوریه» مدافع ساحل عاجی تاتنهام با خطای ساده‌ای در محوطه جریمه یک پنالتی را به تیم حریف هدیه کرد تا «جیمی واردی» از روی نقطه پنالتی گل نخست این دیدار را به ثمر برساند.

در ابتدای نیمه دوم «خوزه مورینیو» برای جبران نتیجه دست به دو تغییر زد و گرت بیل و هری وینکس را جایگزین اندومبله و لوسلو کرد و در حالی که تیمش توپ و میدان را در اختیار داشت روی یک اشتباه دیگر گل دوم را دریافت کرد.

در دقیقه ۵۹ بازی ضربه سر واردی پس از برخورد به توبی آلدروایلد به گل دوم تیم مهمان تبدیل شد.

پس از این گل شاگردان مورینیو سعی در ایجاد موقعیت داشتند که حملات آنها با دفاع تیمی منظم لسترسیتی و درخشش کاسپر اشمایکل به نتیجه نرسید تا این دیدار در نهایت با نتیجه به پایان برسد.

بدین ترتیب تیم لسترستیی با کسب سه امتیاز ارزشمند در خانه تاتنهام با ۲۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفتند و شاگردان مورینیو نیز ۲۵ امتیازه باقی مانده و به رده چهارم سقوط کردند. این دومین شکست متوالی تاتنهام بود. این تیم هفته قبل نیز برابر لیورپول شکست خورد.

در دیگر دیدارهای امشب منچستریونایتد میزبان لیدزیونایتد است و وست برومویچ از آستون ویلا پذیرایی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین