کد خبر: ۶۸۶۶۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

با توافق کنگره، شهروندان آمریکایی هفته‌ای ۶۰۰ دلار دریافت می‌کنند

بعد از ماه‌ها مذاکره، کنگره آمریکا برای تصویب بودجه کمکی به ارزش حدود یک تریلیون دلار به توافق رسید. بودجه جدید این امکان را می‌دهد تا از صاحبان مشاغلی که از عوارض شیوع کرونا آسیب جدی دیده‌اند، حمایت شود.
با توافق کنگره، شهروندان آمریکایی هفته‌ای ۶۰۰ دلار دریافت می‌کنند
آفتاب‌‌نیوز :

 این بودجه به کسب و کارهای کوچک، کسانی که شغلشان را از دست داده‌اند و همینطور توزیع واکس کرونا تعلق خواهد گرفت.

به گزارش آسوشیتدپرس، پیرو این توافق‌نامه، به‌طور موقت هفته‌ای ۳۰۰ دلار کمک‌هزینه بیکاری و ۶۰۰ دلار کمک هزینه مستقیم به بسیاری از مردم آمریکا پرداخت خواهد شد.

بودجه جدید این امکان را می‌دهد تا از صاحبان مشاغلی که از عوارض شیوع کرونا آسیب جدی دیده‌اند، حمایت شود.

بخشی از بودجه مورد توافق، جهت فراهم‌کردن تسهیلاتی برای کمک به ودیعه اجاره مسکن، مدارس و ارائه‌دهندگان خدمات درمانی اختصاص پیدا می‌کند.

به نوشته ایندیپندنت، رهبران مجلس نمایندگان به قانونگذاران اطلاع دادند، امروز دوشنبه در مورد این قانون رای‌گیری خواهد شد. سنا نیز احتمالاً امروز رأی خواهد داد. این در حالی است که قانونگذاران مشتاقند هر چه زودتر واشنگتن را بعد از یک سال پر فراز و نشیب ترک کنند.

سناتور میچ مک‌کانل، رهبر اکثریت مجلس سنا، در اعلام خبر بودجه کمکی به مردم آمریکا، به خبرنگاران گفت «برای کسانی که مدتی طولانی در انتظار دریافت کمک بوده‌اند، بسته‌های کمکی جدیدی در راه است.»

چاک شومر، رهبر دموکرات‌های سنا معتقد است «این لایحه، لایحه خوبی است. امشب شب خوبی است. اما این پایان ماجرا نیست، پایان کار نیست. کسی که فکر می‌کند تصویب این لایحه برای گذر از مشکلات کافی است، نمی‌داند در آمریکا چه می‌گذرد.»

بودجه کمکی قبلی، تا پایان سال میلادی ۲۰۲۰ به پایان می‌رسد. تاکنون حدود ۱۲ میلیون نفر از مردم آمریکا به استفاده از بودجه سال جاری، نیاز پیدا کردند.

هفته گذشته ۸۸۵ هزار نفر از شهروندان آمریکا تقاضای دریافت کمک‌هزینه بیکاری کردند. این بیشترین تقاضا از ماه سپتامبر تاکنون است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
2
مثل کشور ما ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
هفته ای ۶۰۰دلار یعنی روزی حدودا ۲ میلیون تومان به هر نفر میده .حالا هی بگید...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین