کد خبر: ۶۸۶۶۴
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۸۶ - ۱۷:۲۳
یک سایت غیر رسمی خبر داد:

انفجار بمب در خیابان ولیعصر(عج)

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نیمه شب گذشته، لحظاتی پس از این‌كه مأمور حراست بیمارستان خاتم‌‌الانبیای تهران سه بسته پستی را پیدا كرد، یكی از بمب‌های كار گذاشته شده در دستان وی منفجر شد.

به گزارش سایت غیر رسمی «تابناك»‏، منبع موثقی از كشف و انفجار چهار بمب دست‌ساز در محوطه مقابل بیمارستان خاتم الانبیاء خبر داد. حادثه زمانی رخ داد كه یكی از مأموران بیمارستان، حدود ساعت 3 نیمه شب، متوجه چند بسته مشكوك به صورت كادو روی یكی از خودروهای پارك شده در جلوی بیمارستان شد كه نام یكی از كارمندان روی آن نوشته شده بود‏، اما زمانی كه وی می‌خواست این بسته‌ها را به داخل انتقال دهد‏، با انفجار یكی از آنها روبه‌رو‌ و به شدت مجروح شد.

بنا بر اعلام پزشكان بیمارستان، این كارمند از ناحیه دو دست دچار سانحه شده و حال وی خوب نیست. پس از این حادثه، مأموران پلیس تهران با حضور در محل، سه بمب باقی مانده را خنثی كردند.

مسئولان انتظامی تهران بزرگ و كلانتری ونك هم امروز صبح، ضمن حضور در این بیمارستان به بررسی این حادثه پرداختند.

به نظر می‌رسد این اقدام، یك انتقامجویی شخصی از برخی اعضای بیمارستان ناشی از ناراحتی بیماران بوده و این در حالی است كه گفته می‌شود برخی نارضایتی‌ها هم در میان كاركنان بیمارستان، از جمله با مدیریت آن وجود دارد.

گفتنی است، بیمارستان خاتم‌الانبیای تهران، یكی از بیمارستان‌های ویژه و «VIP» رسیدگی به امور پزشكی مسئولان و شخصیت‌های مهم كشور و وابسته به بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی است و در سال، پذیرای تعداد بسیاری از ایثارگران و مجروحان هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های آنان است كه از سراسر كشور برای درمان خود به این مركز فوق تخصصی مراجعه می‌كنند. 

هنوز رسانه ها و خبرگزاری‌های دیگر این خبر را تأیید نکرده‌اند، تلاش خبرنگار آفتاب نیز تا آخرين لحظه ارسال خبر از منابع بيمارستان خاتم الانبياء و مقامات ذیصلاح براي دريافت جزئيات بيشتر، بي نتيجه ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۸۶/۱۰/۰۴
0
0
تایید این خبر به نفعشان نیست نباید هم تایید کنند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین