کد خبر: ۶۸۶۷۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴

پرونده ۷۰ هزار قمارباز به قوه قضاییه ارسال شد

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از ارسال اطلاعات ۷۰هزار قمارباز فعال شناسایی‌شده توسط سامانه هوشمند کشف جرایم مالی شبکه پرداخت، به مرجع قضایی خبر داد.
پرونده ۷۰ هزار قمارباز به قوه قضاییه ارسال شد
آفتاب‌‌نیوز :

مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در توییتی نوشت: اطلاعات 70هزار قمارباز فعال شناسایی‌شده توسط سامانه هوشمند کشف جرایم مالی شبکه پرداخت، به مرجع محترم قضایی ارسال شد.

فعالیت سایت‌های قماربازی و استفاده از تراکنش‌های بانکی در هفته‌های اخیر بار دیگر این سؤال را مطرح کرده است که چطور تراکنش‌های این سایت‌ها از طریق درگاه‌های بانکی انجام می‌شود؟ بانک مرکزی در پاسخ اعلام کرده است که قماربازها با پرداخت مبالغی به برخی افراد کم‌درآمد حساب‌های بانکی آنها را اجاره می‌کنند و امور بانکی خود را از طریق حساب‌های این افراد انجام می‌دهند.

رئیس‌کل بانک مرکزی هم البته به بانک‌ها دستور ویژه داده است مانع فعالیتهای بانکی قماربازان شوند و تأکید کرده است که بانکها باید حداکثر تلاش خود را برای مبارزه با این درگاه‌ها و نظارت بر این تراکنش‌ها انجام دهند.

گفتنی است تا کنون 20 هزار حساب و درگاه بانکی مرتبط با سایت‌های شرط‌بندی و قمار با حکم قضایی مسدود شده‌اند و طبق اعلام بانک مرکزی شناسایی هوشمند درگاه‌های مرتبط با قماربازی همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
غیر قابل نشر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
1
چه میکنه این بودجه های نهادهای فرهنگی 70 هزار قمار باز 10 هزار قاچاقچی در یه استان هزاران خفت گیری و زورگیری روزانه وووو
ناشناس
|
Korea (Republic of)
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
اونهایی که مقصر اصلی هستند کسایی هستند که سایت های شرط بندی و قمار دارند و اکثرا تو ترکیه هستند و اسامی و چهرشونم مشخصه وتعدادشون 70 هزار تا نیست. این عدد 70 هزار تای اینها هم یه مشت آدم کم درآمد و بیکارن که پولشونو از نادونی ریختن تو حساب اینها. مقصران اصلی رو دستگیر کنید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین