کد خبر: ۶۸۶۸۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

آذری‌جهرمی: سازمان ثبت اسناد کشور به دولت الکترونیک متصل نشده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علیرغم اینکه در قوه قضاییه دادرسی الکترونیکی راه‌اندازی شده است اما تاکنون سازمان ثبت اسناد کشور به دولت الکترونیک متصل نشده است.
آذری‌جهرمی: سازمان ثبت اسناد کشور به دولت الکترونیک متصل نشده است
آفتاب‌‌نیوز :

محمدجواد آذری‌جهرمی روز سه‌شنبه با بیان اینکه قوه قضاییه با راه‌اندازی دادرسی الکترونیک اقدام مناسبی در جهت دولت الکترونیک انجام داد، گفت: راه‌اندازی دادرسی الکترونیک اقدام ارزشمندی است و من به صورت مکتوب از رئیس قوه قضاییه برای این اقدام ارزنده قدردانی کردم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بخشی از فعالیت‌های قوه قضاییه درباره اتصال به دولت الکترونیک در تعامل با سایر دستگاه‌ها است که در این حوزه بخش‌های مهمی مانند سازمان ثبت اسناد کشور و ... باقی مانده است.

آذری‌جهرمی با بیان اینکه در دوره‌ جدید تلاش‌های مناسبی در جهت افزایش تعاملات صورت گرفته و کار خوب پیش می‌رود، اضافه کرد: با مصوبه شورای عالی فضای مجازی، در کارگروه تعامل‌پذیری دولت الکترونیک رویکرد همکاری مثبتی ایجاد شده که ثمره‌ آن در حال حاضر قابل مشاهده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
1
سازمان ثبت اسناد کشور (قوه قضاییه) اگر همکاری کند خیلی ازدلالان خودرو ومسکن خلع سلاح میشوند وباپرداخت مالیات زیاد دلالی کمترمیشود وقیمتها تعدیل میشود. الان هرکجا رانگاه میکنی بنگاه خودرو شده است ازبس که دلالی خودرو سوددهی زیادی دارد .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین