کد خبر: ۶۸۶۸۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹

سپاس ویژه رییس‌جمهور آذربایجان از مواضع دولت ایران

معاون دفتر رئیس جمهور نوشت: شاهین مصطفی اف، به عنوان فرستاده‌ی ویژه‌ی الهام علی‌اف با محمود واعظی دیدار و سپاس ویژه رییس‌جمهور آذربایجان از مواضع دولت ایران را ابلاغ کرد.
سپاس ویژه رییس‌جمهور آذربایجان از مواضع دولت ایران
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری در توئیتی نوشت: شاهین مصطفی اف، به عنوان فرستاده‌ی ویژه‌ی الهام علی‌اف با واعظی دیدار کرد و سپاس ویژه رییس‌جمهور آذربایجان از مواضع دولت ایران را ابلاغ نمود.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری بیان داشت: پیش از این وزیر خارجه آذربایجان نیز پس از جنگ قره‌باغ به تهران سفر کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
1
0
ایران به آذربایجان و ارمنستان مانند فرزندان خود نگاه می کند که بین شان دعوا افتاده و باید با سیاست و هوشمندی به این دعوای بین فرزندان خود خاتمه دهد و بین آنها آشتی و صلح برقرار کند.جنگها جز نابودی و ویرانی و مرگ هیچ نفع دیگری ندارند.تنها راه برطرف کردن مشکلات بینابین گفتگو بر اساس استدلال و منطق و گذشت و حس برادری و دوستی است.در این جنگ ویرانگری که رخ داد هزاران جان انسان بیگناه از طرفین ریخته شد که هرگز قابل برگشت نیست و هزاران خانواده برای همیشه داعدار جوانان و عزیزانشان شدند.جنگها مربوط به دوره بربریت انسان است که قدرت تفکر و عقل و اندیشه انسانها دچار نقصان بوده است .انسانهای متمدن همیشه با گفتگو و قدرت تفکر و استدلال امور خود را به پیش می برند و نه با زور بازو.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین