کد خبر: ۶۸۷۰۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

واکنش سیداحمد خاتمی به اظهارات آیت‌الله امجد: این فرد عددی نیست!

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی گفت: آنچه مهم است جریان «ولایت ستیز» است که ۱۰۰ درصد جریان «برانداز» است. این جریان با سوء استفاده از شرایط موجود می‌خواهد به محوری که مایه وحدت ملت است آسیب برسانند. این محور، مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله است.
واکنش سیداحمد خاتمی به اظهارات آیت‌الله امجد: این فرد عددی نیست!
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی گفت: آنچه مهم است جریان «ولایت ستیز» است که ۱۰۰ درصد جریان «برانداز» می باشد. این جریان با سوء استفاده از شرایط موجود می‌خواهد به محوری که مایه وحدت ملت است آسیب برسانند. این محور، مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با مسئول بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن سخنان آقای امجد، اظهارداشت: قصه امجد قصه یک فرد نیست، قصه یک جریان است، خود آقای امجد عددی نیست که روی آن بتوان حساب کرد، در شأن و جایگاهی نیست که همه برای پاسخ گویی به آن وارد شوند.

وی افزود: آنچه مهم است جریان «ولایت ستیز» است که ۱۰۰ درصد جریان «برانداز» می باشد. این جریان با سوء استفاده از شرایط موجود می‌خواهند به محوری که مایه وحدت ملت است آسیب برسانند. این محور، مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه الله است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در ادامه گفت: [معاندین]خوب می‌دانند تنها محوری که ستون استوار مقاومت و وحدت این ملت است و همه خود را ملزم به اطاعت از او می‌دانند مقام معظم رهبری حفظه الله است.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه خاطرنشان ساخت: از جریان‌های فرهنگی و سیاسی کشور انتظار داریم که در برابر این جریان بایستند. این جریان دقیقاً در تداوم فتنه سال ۸۸ است. مسأله یک فرد حقیری نیست و اینقدر ارزش ندارد که ما نگران آن باشیم، اینگونه ریزش‌ها از اول انقلاب تاکنون بی سابقه نیست. امثال این آقازاده‌هایی که منجر به منحرف شدن پدرانشان شده‌اند، سابقه تاریخی دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خاتمی در پایان ضمن بیان حدیثی از امیرالمؤمنین علیه السلام که فرمودند: «ما زال الزّبیر رجُلاً منّا أهلَ البیتِ حتّی نشأ ابنه المشئومُ عبدالله » ««زبیر از ما بود پسرش او را به بیراهه کشاند »» اظهار داشت : از تمام جریان‌های انقلابی می‌خواهم، عقبه این ماجرا را ببینند و در برابر این عقبه بایستند آن‌چنان که در گذشته ناکام بودند به فضل خدا از این پس هم ناکام خواهند ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
آفتاب ، حالا نظرات را کاربران را دلخواه منتشر می کنید دیگه نظری برای شما نمی فرستیم تا از فضای جامعه بی خبر بمونید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین