کد خبر: ۶۸۷۰۹۲
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

یک پزشک مشهدی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد از فوت دکتر محمد شریف حسینی پزشک عمومی مشهدی بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.
یک پزشک مشهدی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود زحمتکش بیان کرد: شرایط بسیار سختی را می گذرانیم. کرونا بیماری هزار چهره‌ای است که عزیزان ما را ناباورانه به آغوش خاک می‌کشاند. از عموم مردم تقاضا دارم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهند و با استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات و جمع‌های خانوادگی حافظ جان خود و عزیزانشان باشند.

وی با اشاره به اینکه دکتر محمد شریف حسینی یازدهمین پزشک و بیست و نهمین نفر از کادر بهداشت و درمان استان است که بر اثر کرونا از دست می‌دهیم، گفت: در این جمع داروساز، پرستار، اپتومتریست، بهیار، کارشناس مبارزه با بیماری‌ها و کادر پشتیبانی و خدماتی در شهرستانهای مشهد، تربت‌حیدریه، خواف، کاشمر و نیشابور بوده‌اند.

وی ادامه داد:سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیگیر پرونده شهدای سلامت در استان هستند.

زحمتکش با اشاره به اینکه پرونده تعدای از شهدای سلامت استان تکمیل و به تهران ارسال شده است، گفت: پیگیری سایر پرونده ها نیز ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد، وی یادآور شد: متاسفانه درحال حال حاضر استاد محمد اسماعیلی، فوق تخصص نفرولوژی کودکان و از اساتید برجسته و با اخلاق نیز حال مساعدی ندارند و در پی ابتلا به کرونا در ICU بستری هستند که از همینجا لازم می‌دانم برای ایشان آرزوی شفای عاجل کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین