کد خبر: ۶۸۷۱۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
اجازه ندهیم فساد در هیچ جایی لانه کند

رئیس‌ قوه قضائیه: فضا برای ایجاد هرگونه فساد ناامن شود

رییس قوه قضاییه گفت: فضا برای کسانی که می خواهند فضا را آلوده و ایجاد هرگونه فسادی کنند، باید ناامن و سخت شود.
رئیس‌ قوه قضائیه: فضا برای ایجاد هرگونه فساد ناامن شود
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در جلسه شورای اداری که چهارم دی ماه در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، تاکید کرد: اجازه ندهیم فساد در هیچ جایی لانه کند.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اظهار کرد: این سفر نقطه عطفی برای این استان در ابعاد مختلف بود و مصوبات آن برکات زیادی را برای این استان به همراه داشته است.

حجت الاسلام رییسی ادامه داد: خراسان شمالی کمتر از دو دهه است که استان شده بنابراین نیازمند توسعه یافتگی است. مدیران با روحیه بسیجی و دارای انگیزه های انقلابی می توانند تحول را در این استان در حوزه های صنعت، گردشگری و کشاورزی در یک اقدام هماهنگ ایجاد کنند.

رییسی به راهبرد خنثی سازی تحریم ها نیز اشاره کرد و گفت: ما نتیجه این راهبرد را در حوزه های مختلف همچون هسته ای، علم و فناوری و صنعت دفاعی به خوبی مشاهده کرده ایم.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه صنعت دفاعی و هسته ای ما در دوران تحریم پیشرفت های خیلی زیادی را داشته اند، بیان کرد: اگر تحریم ها تاکنون اثرگذار بودند به تبع باید در این حوزه ها پیشرفت کمتری را مشاهده می کردیم. در حال حاضر در حوزه هسته ای به مرحله ای رسیده ایم که دانش ما در این حوزه بومی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین تصریح کرد: علت کینه توزی دشمنان علیه ایران نیز این است که چطور به رغم تحریم هایی که اعمال کرده اند، باز هم توانسته ایم تحریم ها را دور بزنیم و در حوزه های مختلف پیشرفت داشته باشیم. این امر نشان می دهد که خنثی سازی تحریم ها به عنوان یک راهبرد جدی وجود دارد و تاکنون این راهبرد به خوبی پاسخ داده است.

رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: بنابراین از راهبرد خنثی سازی تحریم ها در حوزه های گردشگری، صنعت و کشاورزی می توان استفاده کرد و به طور حتم اثربخش خواهد بود.  ما به عنوان دستگاه قضا از مدیران شجاع، ریسک پذیر، سرمایه گذاران، کارافرینان و مدیرانی که تحریم ها را دور می زنند، حمایت خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت:"ما می توانیم" یک شعار نیست بلکه امری شدنی است. ما مقید بر این هستیم که هرچیزی که مانع تولید و رشد اقتصادی باشد را دنبال کنیم تا از بین برود.

رییس قوه قضاییه گفت: مسئله قاچاق کالا و طولانی شدن بروکراسی های اداری باید رفع و بروکراسی های اداری کوتاه شود.

وی خطاب به نیروهای حوزه امنیتی و نیروی انتظامی اظهارکرد: مطلقا اجازه ایجاد ناامنی به افراد شرور داده نشود و باید این امر به عنوان یک مسئله محوری مورد توجه باشد.

رییسی با اشاره به انجام کمک های مومنانه در خراسان شمالی نیز گفت: توجه مردم خراسان شمالی به خانواده های مستمند در زمان شیوع ویروس کرونا و انجام کمک های مومنانه قابل تقدیر است.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: امر حمایت از تولید، حفظ کرامت، مبارزه با فساد در خراسان شمالی به خوبی توجه شده است و می توان گام های بلندتری را نیز برداشت‌.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
2
0
بهترین راه مبارزه با فساد تصویب FATF است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین