کد خبر: ۶۸۷۱۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره «کفرگویی» بوفون تحقیق می‌کند

جنجال «کفرگویی» بوفون در ایتالیا

فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره اتهام «کفرگویی» جیان لوئیجی بوفون دروازه‌بان تیم یوونتوس پرونده‌ای باز کرده و راجع به آن تحقیق می‌کند.
جنجال «کفرگویی» بوفون در ایتالیا
آفتاب‌‌نیوز :

گیچپ چین، دادستان فدرال ایتالیا اعلام کرده است که این بازیکن ۴۲ ساله در جریان پیروزی چهار بر صفر برابر پارما در آخر هفته گذشته خطاب به مانولو پورتانوا هم تیمی خود از اصطلاحی «کفرآمیز» استفاده کرده است.

تصویری از آقای بوفون به هنگام بیان این جمله ضبط نشده است، چرا که دوربین در آن لحظه روی او نبوده، اما یک فایل صوتی از این اتفاق موجود است.

اتحادیه فوتبال ایتالیا از سال ۲۰۱۰ بدین سو چندین بازیکن و مربی لیگ را به جرم بی‌احترامی به خدا و مقدسات مورد تنبیه انضباطی قرار داده است.

جیان لوئیجی بوفون کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا مسن‌ترین بازیکن در لیگ سری آ ایتالیا است و با ۶۵۳ بازی رکورددار حضور در این مسابقات به شمار می‌رود.

وی در گذشته به دلیل استفاده واژه‌ای توهین‌آمیز در رابطه با خدا (Dio) مجبور به عذرخواهی شده بود، هرچند بعدتر ادعا کرده بود که منظورش «عمو» (Zio) بوده است.

پیش‌تر در این ماه برایان کریستانته بازیکن باشگاه آ اث رم پس از زدن یک گل به خودی به دلیل ادای واژگان کفرآمیز یک جلسه محروم شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
.... ادم افسرده و بی اعصاب داریم کنار هم زندگی می کنیم
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
3
2
تفتیش عقاید مدرن!!!
به نظر من موج قرون وسطایی شدن جدیدی که راه افتاده توی کشورهای مختلف از پوپولیسم بگیر تا خرافات و خشکه مقدس بازی ادیان مختلف و علم ستیزی و مخالفت با واکسیناسیون و ترامپ و بولسونارو و بوریس جانسون و ... از اثرات مخرب عملکرد 42 ساله ی ماست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
رها نظرت را بذار در كوزه آبشو بخور
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین