کد خبر: ۶۸۷۱۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹

افشاگری گل‌محمدی در مورد جدایی رسن

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از جدایی " بشار رسن " بازیکن عراقی تیمش پس از فینال رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا انتقاد کرد.
افشاگری گل‌محمدی در مورد جدایی رسن
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل محمدی عصر پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران در قائمشهر گفت: جدایی این بازیکن بسیار خوب، آن هم پس از قهرمان نشدن در آسیا شوک مضاعفی را به تیم ما وارد کرد و شوک بیشتر نیز حمایت برخی از افراد در باشگاه از این جدایی بوده است.

وی اضافه کرد: ما در باشگاه پرسپولیس آدم‌های بزرگی داریم، ولی حمایتشان از جدایی بشار رسن برای ما جای سئوال دارد، چرا که ما یکی از بازیکنان خوب خود را از دست دادیم و امیدوارم که بازیکنانی که در تیم داریم، بتوانند جای این بازیکن را پر کنند.

سرمربی پرسپولیس تهران گفت: شکست تیم ما در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا شوک زیادی را به بازیکنان و حتی کادر فنی وارد کرد و همچنان با گذشت چند روز در شوک از دست دادن آن قهرمانی قرار داریم.

وی افزود: بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی آمادگی خوبی برای بازی برابر تیم نساجی که نخستین بازی ما پس از ناکامی در رقابت‌های قهرمانان آسیاست، ندارند، ولی راهی هم جز فراموشی شکست در فینال آسیا نداریم.

گل محمدی گفت: به هر حال از نظر ما پرسپولیس تهران فرصت بهتری نسبت به سنوات گذشته برای قهرمانی در آسیا داشت و امیدواریم که بتوانیم این شکست را فراموش کنیم و به لیگ برگردیم و تمام تلاش خود را برای موفقیت‌های بعدی به کار بگیریم.

باز هم چمن مصنوعی وطنی

سرمربی پرسپولیس تهران در مورد انتقاد باشگاه نساجی مازندران از لغو دیدار تیمش در هفته پنجم، گفت: ما مشکلی برای بازی برابر نساجی در هفته پنجم نداشتیم، ولی به لحاظ شرایط کرونایی و نامناسب بودن زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، پیشنهاد برگزاری دیدار در تهران را داده بودیم.

وی افزود: استان مازندران با وجود این که ظرفیت‌های خوبی از لحاظ ورزشی دارد، ولی امکانات ورزشی استان برای رقابت‌های فوتبال به خصوص باشگاه نساجی مازندران ناچیز است و زمین ورزشگاه نیز برای بازی خوب و با کیفیت مناسب نیست.

گل محمدی گفت: به نظر می‌رسد که مسئولان استان مازندران که تیم نسبتا خوبی نیز در رقابت‌های لیگ برتر دارند، باید برای چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر فکر اساسی داشته باشند و نسبت به کیفی سازی آن اقدام کنند.

وی افزود: لغو بازی نساجی مازندران و پرسپولیس در هفته پنجم به ضرر هر دو تیم تمام شد، ولی باید با شرایط جدید نیز ساخت و امیدواریم که دو تیم در بازی‌های آینده بتوانند موفق باشند.

گل محمدی اظهار داشت: نساجی یکی از تیم‌های خوب شهرستانی است که در ابتدای لیگ بیستم نتایج خوبی کسب کرد، ولی در چند هفته اخیر دچار مشکل شد و امیدوارم که این تیم خوب شهرستانی که هواداران زیادی نیز دارد به روز‌های خوب خودش برسد.

دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس تهران عصر فردا جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بازی عقب افتاده هفته پنجم را برگزار خواهند کرد.

تیم نساجی هم اکنون از ۶ بازی با ۷ امتیاز در رده چهاردهم و پرسپولیس تهران با ۴ بازی و ۸ امتیاز در رده یازدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
بازی را به جای قایمشهر تو تهران بر گزار کنند ؟ بهتر است که سه امتیاز را هم به شما بدهند
نام بهمن حسین پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
0
راستش بنده دیگه ازحرفای تکراری آقای یحیی گلمحمدی خسته شده ام چرا هرا جا میری سفره دلتو وامیکنی و هی نق میزنی که قهرمان نشدیم چرا؟!! آخه خیلی ها ازقهرمان نشدن پرسپولیس خوشحالن بسه دیگه راستش دارم به سلامت روحی روانی آقایحیی مشکوک میشم....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین