کد خبر: ۶۸۷۲۱۹
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
فرمانده انتظامی ایلام خبر داد؛

دستگیری ۲۵ اراذل و اوباش در استان ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح موفق پلیس استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این طرح ۲۵ اراذل و اوباش در استان ایلام دستگیر شده است.
دستگیری ۲۵ اراذل و اوباش در استان ایلام
آفتاب‌‌نیوز :

دلاور القاصی مهر اظهار کرد: همان گونه که به مردم عزیز استان ایلام قول داده بودیم مبارزه قاطع و مستمر با اراذل و اوباش و کسانی که بخواهند امنیت و آرامش استان را به مخاطره بیندازند در اولویت برنامه‌های پلیس خواهد بود.

وی افزود در ۲۴ ساعت گذشته و در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، هفت قبضه سلاح ساچمه‌زنی، ۵۰۰ گرم مواد مخدر، ۱۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق، تعداد ۵۸ راس گوسفند قاچاق ،۲۵ نفر از اراذل و اوباش و فروشندگان موادمخدر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه این طرح در روزهای آینده نیز با اقتدار پیگیری خواهد شد، گفت: اراذل و اوباش، قاچاقچیان سلاح و کالا و ارز باید بدانند که هیچ جای امنی برای آنان در استان ایلام وجود ندارد.

القاصی مهر گفت: امنیت و آرامش مردم استان ایلام خط قرمز ماست و با کسانی که از خط قرمزهای پلیس عدول کنند برابر قانون و در راستای مطالبه به حق مردم به شدت برخورد خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین