کد خبر: ۶۸۷۲۷۵
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰

ادامه شکست‌های ماشین‌سازی

تیم ماشین سازی از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم نفت مسجد سلیمان با قبول شکست یک بر صفر به عنوان تیم بحران زده لیگ برتر بیستم در قعر جدول باقی ماند.
ادامه شکست‌های ماشین‌سازی
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم های ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان بعد از ظهر جمعه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه بدون تماشاگر شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار که بدون پوشش تلویزیونی انجام شد با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

با شروع نیمه دوم با هماهنگی مسئولان صدا و سیمای آذربایجان شرقی با مسئولان باشگاه ماشین سازی اجازه ورود دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه داده شد تا هواداران این تیم نیز از لذت تماشای این بازی بهره مند شوند.

دقیقه ۶۴ بازی بهروز نوروزی فرد گل اول تیم نفت مسجد سلیمان را به ثمر رساند تا تیم مهمان با این گل برنده میدان شود.

در طول بازی فرزاد محمدی به جای اکبر آفاقی، میلاد خدایی به جای بهمن سالاری، فرشاد اسدی به جای منصور باقری و وحید نعمتی به جای اتابک زارعی برای تیم ماشین سازی و محمد بلبلی به جای محمد مهدی محبی، فرید بهزادی به جای عباس بوعذار، مهدی ایزدی به جای ساسان حسینی و مهران امیری به جای میثم تهیدست برای تیم نفت تعویض شدند

تیم داوری این بازی را محمدباقر پور باقر به عنوان داور وسط، حمیدرضا کنعانی و محسن سلطانی به ترتیب کمک های اول و دوم، فرهاد امینی داور چهارم و ابوطالب طاهریان به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

عدم اجازه ورود دوربین های تلویزیونی در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی گویا به نشانه اعتراض این باشگاه به رویکرد صدا و سیما در اجازه ندادن به مدیران باشگاه تراکتور برای پاسخگویی به ادعاهای علیرضا منصوریان گرفته شده بود.

در این بازی که در دقیقه های پایانی با درگیری های بازیکنان همراه بود، مربی تیم ماشین سازی به دلیل اعتراض به رای داوری احرا شد .

درگیری بازیکنان هر ۲ تیم بعد از سوت پایان بازی هم ادامه داشت.

تیم ماشین سازی با شکست در برابر تیم نفت مسجد سلیمان همچنان با ۲ امتیاز در قعر جدول باقی ماند و تیم نفت مسجد سلیمان با ۱۲ امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین