کد خبر: ۶۸۷۳۰۳
تعداد نظرات: ۷۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۹
حضور فرزندان علی‌اکبر ولایتی در یک همایش خبرساز شد

علی‌اکبر ولایتی و حاشیه‌های فرزندانش

پدران بسیاری در تاریخ جمهوری اسلامی گرفتار حاشیه‌هایی شدند که فرزندان‌شان تدارک دیدند.‌آیت‌الله طالقانی، آیت‌الله ‌هاشمی رفسنجانی، آیت‌الله احمد جنتی،‌ ‌آیت‌الله گیلانی، آیت‌الله واعظ طبسی، ‌آیت‌الله حسنی(امام جمعه سابق ارومیه) حجت‌الاسلام محمدعلی زم، محسن رضایی، محمدرضا عارف، از جمله کسانی بودند که به علت برخی اقدامات و نظرات فرزندان‌شان دچار حاشیه‌هایی شدند.
علی‌اکبر ولایتی و حاشیه‌های فرزندانش
آفتاب‌‌نیوز :

در این میان برخی فرزندان خود را در جبهه مقابل انقلابی دیدند که خود کارگزار آن بودند؛ اتفاقی که سبب شد فرزندان‌شان جان نیز بر سر این حاشیه‌ها بگذارند. برخی به زندان افتادند و در برخی موارد نیز آوازه سوءاستفاده‌های اقتصادی وسیاسی پسران از جایگاه پدران به رسانه‌ها راه پیدا کرد. از این منظر تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی با این پدیده غریبه نیست و از آن رو بود که اصطلاح «آقازاده» به ادبیات سیاسی کشور وارد شد که اشاره‌‌ای است به فرزندانی که پدرشان در مناصبی از قدرت جمهوری اسلامی حضور داشتند. در روزهای گذشته ویدئوی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که محتوای آن به حضور جمعی از جوانان در مهمانی یا همایشی با عنوان «گرگ‌های وال استریت» در ترکیه مربوط می‌شد. سایت خبری رویداد24 درباره این همایش نوشت:«نام همایش برگرفته از فیلمی ساخته «مارتین اسکورسیزی» است که روایتگر زندگی فردی به نام «جردن بلفورت» است که با دوز و کلک و فروختن اموال به‌دردنخور در بورس به ثروت کلانی دست می‌یابد و ثروتش را صرف مصرف کوکایین و مشروب و دختربازی و... می‌کند. جالب آنکه فرزندان ولایتی در این همایش در کنار جردن بلفورت نشسته بودند تا بیشتر با دیدگاه‌های او آشنا شوند!.»

ادعا شده که این مهمانی با محور سرمایه‌گذاری و بازاریابی ۲۶ آذر امسال در هتل شانگریلای استانبول برگزار شد. در بخشی از این همایش یا آن گونه که برخی رسانه‌ها نوشتند؛ مهمانی، مجری با نام بردن از فرزندان یکی از مقامات باسابقه جمهوری اسلامی از آنان تقدیر کرد و البته سبب ابراز واکنش‌های شدید و غلیظی در فضای مجازی شد. این فرزندان «محمد» و«علی‌اصغر» با پیشوند دکتر و با قید انتساب فرزندی به «دکتر علی‌اکر ولایتی» بودند. علی‌اکبر ولایتی که در همه سال‌های پس از انقلاب یکی از مردان کلیدی سیاست خارجی ایران بوده است، مواقعی نیز تلاش کرده بود ریاست دولت جمهوری اسلامی را برعهده بگیرد. چه زمانی که دولت به وسیله نخست‌وزیر اداره می‌شد و چه رئیس دولت را مجلس انتخاب می‌کرد و چه در سه دهه اخیر که ریاست دولت را مردم با رای مستقیم خود انتخاب می‌کردند. او یکی از کسانی است که در جمهوری اسلامی به دلیل تعدد مسئولیت‌ها از سوی رسانه‌ها و افکار عمومی واجد عنوان «ابوالمشاغل» شد.
پس از انتشار گسترده این تصاویر و مجلل بودن سالن محل برگزاری و سخنان مجری که فرزندان ولایتی را مدیران شرکت سازنده «بیش از 1600واحد مسکونی عموما در تهران» توصیف کرد، نگاه‌های بسیاری به علی‌اکبر ولایتی و یک اظهار نظر عجیب وی در سال 97 دوخته شد. مهرماه دوسال پیش بود که ولایتی در همایش هفته دفاع مقدس که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده بود، گفته بود:«از یمنی‌ها یاد بگیریم که چگونه در برابر تهدید و تحریم مقاومت می‌کنند. به جای لباس، لنگ می‌بندند و اسلحه به دست دارند و چند تکه نان خشک دستشان است با پای پیاده و سعودی‌ها از دست این‌ها عاجز شدند.» این سخنان همان موقع با انتقاد شدید بسیاری از فعالان سیاسی و رسانه‌‌ای و کاربران فضای مجازی مواجه شد. مواضعی که با اشاره به شایعاتی درباره نحوه زندگی و تملک خانه‌‌ای 1000متری در همسایگی کاخ سعدآباد وجود داشت، ابراز می‌شد.
وی در آن زمان در گفت‌وگو با یک هفته‌نامه پیرامون منزلش در باره لزوم امنیت خودش به عنوان یک کارگزار نظام در اوایل دهه 60 چنین می‌گوید:«آقای دعاگو که الان امام جمعه شمیرانات است، آن زمان رئیس کمیته بود. به من گفت خانه شما امنیت ندارد و مصلحت نیست شما اینجا باشید. گفتیم کجا برویم؟ کاخ سعد‎آباد شده بود محل کمیته. خانه‎ای نزدیک به کمیته وجود داشت که متعلق به بنیاد شهید بود. من با آقای کروبی وارد مذاکره شدم که این‎ خانه را با خانه قبلی معاوضه کند. آمدند خانه را ارزیابی کردند 36میلیون تومان و خانه بنیاد شهید را ارزیابی کردند 51میلیون تومان.»

وی در آن گفت‌وگو این ارزیابی را سال 70 – 71 عنوان می‌کند و در پاسخ به این سوال که آیا با چنین معاوضه‌ای مشکل امنیتی برطرف می‎‎شد، می‌گوید:«بله، 15میلیون تومان ما باید سر می‎‎دادیم. مدت طولانی باید ماهی700هزار تومان می‎‎دادیم.»

ولایتی در پاسخ به این سوال که آیا می‌دانید حالا قیمت خانه‎تان چقدر شده است؟می‌گوید:«خانه‎ای که گرفتیم 1000متر بود. 224متر از این خانه را حسینیه کردیم. اخیرا که دیدم این حسینیه احتیاج به توسعه دارد، 200متر دیگرش را هم وقف کردیم. پس، از 1000متر 600متر برای ما مانده است. در دوطبقه بالا 4تا از فرزندانمان که ازدواج هم کرده‎اند زندگی می‎‎کنند. ما هم که پایین می‎نشینیم، پس در این 600متر 5خانواده زندگی می‎‎کنند.»پس از برگزاری این مراسم، علی جعفری فعال دانشجویی اصول‌گرا فیلمی از بخشی از این همایش را منتشر کرده و در عنوان آن نوشت: «علی اکبر ولایتی که گفت مردم ایران مقاومت را از یمنی‌ها یاد بگیرند، به جای لباس لنگ بپوشند و نان خشک بخورند.» موضوعی که سبب شده بود این فایل ویدئویی دست به دست بچرخد و یک بار دیگر اظهارنظر عجیب ولایتی در دوسال پیش را بر سر زبان‌ها بیندازد.

یکی از حاضران در این همایش در گفت‌وگو با رویداد‌۲۴ درباره جزئیات این همایش و همچنین حضور پسران ولایتی می‌گوید: «پسران ولایتی از دوستان مدیر همایش فرازان هستند، همایش فرازان مجموعه برگزارکننده این همایش در استانبول است و مجری برنامه نیز به همین خاطر در ابتدای این مراسم از آنها به عنوان میهمان ویژه نام برده، آنها نیز از جای خود بلند شدند و مورد تشویق حاضران قرار گرفتند.»

وی در این باره می‌گوید:«شب اول مراسم این همایش و پس از برگزاری ضیافت شام با حضور جردن بلفورت، مجری برنامه از میهمانان ویژه این همایش از جمله پسران ولایتی که در کنار بلفورت نشسته بودند، نام برد.»این شرکت کننده درباره حواشی پیش آمده درباره پسران ولایتی نیز گفت:«افراد زیادی در این مراسم حضور داشتند، اما حساس شدن بر روی نام و حضور پسران ولایتی در این مراسم، به دلیل جایگاه و صحبت‌های پدرشان درباره ماجرای یمن و لنگ بستن ایرانی‌ها بوده که با عملکرد این خانواده منافات دارد. کسی که مردم ایران را به نان خشک خوردن و بستن لنگ تشویق می‌کند، پسرانش جزو سرمایه‌داران این کشور هستند و معلوم نیست از چه امتیازهایی استفاده کرده‌اند. این سوال پیش آمده که در این شرایط اقتصادی پسران ولایتی چگونه به ترکیه سفر کرده‌اند و در یک هتل بسیار لوکس و مجلل حضور دارند و این در حالی است که هزینه شرکت در این مراسم بسیار بالا بوده است.» این سایت خبری در گزارشی با عنوان «امپراتوری فرزندان ولایتی از ملک ۱۰۰۰ متری سعدآباد تا برج‌سازی در ترکیه» درباره وضعیت کاری ولایتی نوشت:«پسران ولایتی به نام‌های علی‌اصغر و محمد بنیان‌گذاران شرکتی با نام سیف بنا هستند که در شمال و تهران و جنوب به برج‌سازی و خانه‌سازی مشغول هستند. از فرزندان علی‌اکبر ولایتی اطلاعات چندانی در فضای مجازی در دست نیست و تنها چند تصویر و اطلاعات محدودی از آن‌ها وجود دارد.»

براساس نوشته این سایت:«بررسی‌ها نشان می‌دهد، محمد ولایتی دارای مدرک دکتری در رشته مدیریت بازرگانی است و هم اکنون به عنوان مدیرعامل شرکت پیمانکاری نفت گاز پتروشیمی (سیف بنا) در حال فعالیت است. دیگر فرزند ولایتی یعنی علی‌اصغر ولایتی نیز در همین شرکت مشغول به فعالیت است، وی دارای مدرک مهندسی عمران است و به عنوان رئیس هیأت مدیره در سیف بنا فعالیت دارد. سیف بنا البته یکی از ده‌ها شرکتی است که این خاندان دارند. شرکت‌های «سیف بنا فولاد»، «تدبیراندیشان عرشیا»، «مهندسین مشاور بینش نیارش اثر» و «پهنه‌گستر بنا» از جمله شرکت‌هایی است که محمد ولایتی یا صاحب آن است یا در آن عضویت دارد.»

رویداد 24 نوشت:«البته محمد ولایتی به جز فعالیت برج‌سازی، فعالیت فرهنگی هم دارد و در شرکت «آفرینندگان فرهنگ و تمدن اسلام و بوم ایرانیان» که پدر هم حضور دارد، به عنوان عضو هیات مدیره برای فرهنگ و تمدن و دین ایرانیان تصمیم می‌گیرد! علی اصغر هم در تمام این شرکت‌ها عضو است و او هم همچون برادر در شرکت «آفرینندگان فرهنگ و تمدن اسلام و بوم ایرانیان» به وظیفه سنگین بررسی فرهنگ و دین و تمدن مردم ایران مشغول است!» به نظر می‌رسد که تناقض شدید میان شعارها و اظهارات برخی مسئولان و نحوه زندگی آنان و خانواده‌شان، به یکی از موارد مورد توجه افکار عمومی تبدیل شده است. از یک طرف تجویز زندگی زاهدانه و همراه با صرفه‌جویی و البته فداکاری و ایثار برای مردمی که خود تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی قرار دارند واز سوی دیگر انتشار اخبار و تصایری از نحوه زندگی، تفریح و فعالیت‌های اقتصادی این افراد و خانواده‌هایشان دوگانه‌هایی ایجاد کرده که در کانون خشم مردم قرار می‌گیرد و به شکل اظهارنظرهای انتقادی خود را نشان می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
1
62
خودشون هم داخل حاشیه هستند . تفکیک نفرمائید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
ای علی اکبر پر حاشیه
فرزند ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
پسرنوح هم برای پدرش حاشیه ساخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
93
جنجالی نیست به اتهاماتشان رسیدگی کنید تا نان خشک ها را نخوردند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
1
100
سیه رو شود هر که در او غش باشد. روزی می رسد که همه پرده ها در افتد.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
مگه پرده ای هم مونده
فقط اگه خودمونو به کوری نزنیم همه چی پیداست.
فولادوند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
پرده ها خیلی وقته افتاده فقط ما منتظریم دستی از غیب بیاد ب دادمان برسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
1
77
ریاکار......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
1
66
#لنگ ونون خشک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
76
پس فرزندان ناخلف چرا یمنی وار زندگی نمیکنند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
2
66
اقای ولایتی اخرتی هم هست لنگ ببندیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
دنیای اینا بخوربخور و انباشته کردن ثروت است که میبینید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
1
68
کسی که نمی تواند خانواده ی خودش را ارشاد و کند
چگونه مدیریت یک جامعه را بهش می سپارند
تا این حد جفا در حق مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
این جماعت به تنها چیزی که فکر نمیکنند آخرت است دوست عزیز فعلا بخوربخوره تاکی خداداند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
1
57
مملکت تبعیض
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
1
58
توروخدا گناهشون روپاک نکنین اینها اونقدر لنگ بستن و نون خشک خوردن تاتونستن دوزار پول جمع کنن برج سازی کنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
1
32
سیاه نمایی و ریا کاری ....
رمز: آقازاده . ترکیه . برج سازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
1
27
آقایون مدعی کلاهشون و بزارند بالاتر .
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
1
39
تا حالا اینقدر فساد رو شده اولا که اقایون از رو نمی روند دوما مردم هم هیچ کاری نمی تونن بکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
2
47
علی اکبر 37 شغل داره معلومه فرزندانش خلفش از پول باد آورده عشق و حال خواهند کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
1
40
تعجب من از کسانی ست که تعجب کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
2
44
همیشه اونایی که خودشون مردم نصیحت می کنند معمولا بیشتر تو زرد از آب در می آیند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
3
37
فقط باید گفت ننگ بر ریا کار
پاسخ ها
نناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
آمین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
شعار هميشگي را چرا نگفتي؟؟؟
ناشناس
|
Oman
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
2
42
بزرگترین خطا اینه که افراد طولانی مدت در پستهای کلیدی باقی بمونن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
1
30
چیزی هم از ارزش هاش مونده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
3
32
من دلم شکست که با این همه خون شهیدان عزیز نتیجه این ریاکاران
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
2
24
اینقدر روی غرب حساس هستند و روز به آنها بد و بیراه می گویند اگر این اتفاق در غرب افتاده بود همی را دستگیر می کردند و پس از محاکمه جای همگی زندان بود فقط بجرم سو استفاده از موقعییت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
ای بابا باز هم غرب غرب می کند اونا خودشان مرکز فساد هستن و کاراشان فقط جنبه تبلیغاتی دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
2
21
ایکاش محاکمه میشدند و اینهمه لطمه وارد نمیشد
ناشناس
|
France
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
1
22
اینها هرچه ارزش انسانی و اخلاقی و تاریخی و فرهنگی و تمدن و دین هست رو تبدیل کردند به پول و قدرت و تفرقه افکنی...و اسم خودشون رو گذاشتند فرهیختگان!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
22
همین خودش 25 تا شغل داره بعد میاد تو تلویزیون اعلام میکنم فقط من از یکیش حقوق میگیرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
28
خدایا شر خائنین از سر مردم ما کم کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
25
من کسب این مدال افتخار را به اقای ولایتی تبریک عرض می کنم
احسن مرحبا از قافله عقب نماندی خیام می فرماید تو قره بدان مشو که می مینخوری صد لقمه خوری که می غلامست ان را
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
1
23
تا حالا فکر می کردم دزدی کار بدی است ومتوجه می شوم که یه عمر اشتباه کردم دزدی کار هر کسی نیست لیاقت می خواهد باید مسول باشی، دین دار باشی تا یک دزد حسابی شوی خدایا توفیق دزدی به ما هم عنایت کن
معتمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
24
واعظان کین جلوه برمحراب ومنبرمی کنند
چون‌به خلوت می روند آن کاردیگرمی‌ کنند
لااقل مانند رهبران کره شمالی هم عمل نکردیم ی اختلاصی توکشورشون نیست سعی می کنند مثل مردم باشند یا به زرق وبرق دنیا توجه‌کنند ، کیم‌ رهبرکره با گریه از مردم عذرخواهی کردکه نتونسته برا‌‌ مردمش ازنظر اقتصادی کاری کنه ولی کشورش روبه جایگاه اتمی دردنیا رسوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
3
10
آقای دکتر ولایتی از قضاوت بیرحمانه تاریخ بترس. همچنان که تاریخ بدون هبچگونه اغماضی عملکرد گذشتگان را نقد و داوری می کند، درباره عملکرد این نسل هم برای آیندگان داوری خواهد کرد.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
15
8
به نظر من این که، هر کس بتواند از راه درست و حلال ارز وارد کشور کند باید این کار را انجام دهد. حالا می‌خواهد پسر ولایتی باشد یا هر شخص دیگری. آقای ولایتی هم چندین سال است دارد به ایران خدمت میکند اگر در طول بیش از چهل سال انقلاب بجای امور سیاسی به طبابت پرداخته بود قطعا سرمایه اش بیش از اموال کنونی بود. بهتر است منصفانه نظر دهیم تا بازار تهمت ان شاالله از بین برود و مدیون کسی هم نشویم.
پاسخ ها
...
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
مگه میدونی اموال کنونیش چقدره؟
نناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
خخخخخ یا بابک زنجانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
3
2
این هم مثل بقیه بیخیال
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
9
بیشتر از 90 در صد به نان و نوایی رسیدند
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
15
4
آیا یک پزشک متخصص نمی تواند به پسرانش کمک کند که ساختمان سازی کند اکثر پزشکان تو کار ساخت سازند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
بله میتونه همونطور که اقای ولایتی این کار کرده
فولادوند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
آقا حمید متاسفم
همین
نناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
آقا حمید ایشون برج بسازه ما لنگ ببندیم؟شما چی؟لنگ میبندی نان خشک میخوری
رضا
|
United States of America
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
0
6
علی اکبرولایتی نشه باز ...پست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
8
شهریه بی حساب و کتاب دانشجویان دانشگاه ازاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
10
ای ریاکاران .....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
1
14
هموطن عزیزی که فرمودی آیا یک پزشک متخصص نمیتونه به فرزندانش کمک کند تا ساخت وساز کنن چرا نمیتونه حتما باید به فرزندانش کمک کند نه اینکه مثل این آقا مردم را به خوردن نان خشک و پوشیدن لنگ وپا برهنه بودن و مبارزه تشویق کند و خودشان اینجوری زندگی کنند باید یکی را انتخاب کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
11
ما یک مسجدی دازیم که هئیت امنای ان همیشه از اعضا ئ مسجد گله داشتند که حق عضویت نمی پردازند و مسجد بی پول است. بنده دفتری فراهم کردم که اسامی تمامی اعضا و میزان پرداختیها را با قبوض موجود نوشتم بدهکارترینشان همان هئیت امناء بودند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
7
چطور شرم نمی کنند همه را زیر سوال می برند ننگ بر ریاکاران
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
1
10
ولایتی این دو تا لنگتو جمع کن برادر !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
9
اگه راست میگی اول خودت مقاومتو با لنگ پوشیدن و نون خشک خوردن شروع کن.... شماها لیاقت ریاست بر ایران و ایرانی رو ندارین
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
14
ان‌شاءالله هرکسی به این کشور و مردم و ب خون شهدا خیانت می‌کنه رسوای دوعالم بشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
2
دنیا پر از هیاهوست دنیا پر از نیرنگ، این تاریخ است که نشان می دهد
این جهان از آن ابدی وازلی است و وخداوند پاداش وجزا را مقرر کرده وهمه ما باید پاسخگو باشیم
بهتر است همه ما بسوی خدا برویم که عدالت خداوند سخت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
8
0
با ضد انقلاب بهانه جو سخنی ندارم اما به دوستان انقلابی دو سه کلمه عرایض دارم:

ﺷﺎﻫﺮﺥ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
5
ﻣﺮﺩﻡ اﻧﻘﻼﺏ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ي اﺭﻣﺎﻧﻬﺎ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺑﺮﺳﻨﺪ و ﻣﺸﻜﻼﺕ ﻛﺸﻮﺭ ﻭﻣﺮﺩﻡ ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ي ﺣﻮﺯﻩﻫﺎ ﺣﻞ ﺷﻮﺩ ﻭﻟﻲ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﻫﻴﭻ ﻳﻚ اﺯﺧﻮاﺳﺘﻪ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﻧﺮﺳﻴﺪﻧﺪ ﺩﺭ ﻋﻮﺽ اﻧﻬﺎﻱ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺭﺩﻳﻒ ﺟﻠﻮ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺧﻮاﺳﺘﻪ ﻫﺎﻱ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺭﺳﻴﺪﻧﺪ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
7
کدام خدمت؟ وضع فعلی کشور نشان از عدم خدمت،وفاداری وصداقت ومهمتر از هم کارنابلدی
بوده وهست،ولایتی نمونه ای از این نوع دولتمردان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
8
چقدر به ریش ملت میخندن
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
5
پسران رانت خوار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
4
از شما استدعا دارم این سئوال را از سازمان ببلیغات اسلامی بپرسید نه امنیتی است و نه سیاسی . انتشارات امیر کبیر متعلق به این سازمان تا کنون بابت تالیفات علی اکبر ولایتی چه مقدار پول به ایشان پرداخت نموده و تا کنون چند جلد از این دهها کتاب بفروش رسیده .
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
4
گول این بابا رو خورده بودم.قبولش داشتم.تا مناظره خودش گفت مارفتیم سراغ چینی ها بر خرید تسلیحات ...دیدم ای داد این بابا خودش ...
جماعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
3
2
کسی که 40سال صادقانه برای حفظ خون شهیدان اسلام می‌جنگد مرزی نمشناسدوخالصانه وعاجزانه از خداوند شهادت را می طلبد وخواسته اش برآورده شده، می شود سردار دلها، شهید سلیمانی، افتخار نه تنها ایران بلکه جهان اسلام.
یکی هم می‌شود خانواده این آقا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
8
فعلا امثال ولایتی سوار هستند.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
1
3
تورو خدا اینارو برا مردم رو نکنید! روح و روان همه رو بهم میریزید!!!!!!! چه فایده اخه؟؟ کاری از دست کسی برمیاد؟؟؟؟
gaber
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
2
4
درود بر مطهری و فرزندش علی . اینها کجا و فرزندان بعضیها کجا .
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
2
خوش بحالشون آزاد و بی محدودیت ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
3
سال ۱۳۷۰ ماهی ۷۰۰/۰۰۰ تومان قسط میداده؟!!!! مگه حقوقش چند بوده؟!!!!!!!!!!
برادر من سال ۱۳۷۰ کارمند بود حقوق ماهیانه ۱۵هزارتومان بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
4
آقای ولایتی بهتر بود 2 تا از 37 پست خود را به آقازاده هایشان می دادند تا آنها سراغ ساخت و ساز نروند و آقازاده نشوند!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
5
نگران نباشید نوبت ولایتی هم میرسه
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
2
صدا و سیما سیما برای برنامه ای از این ریاکار دعوت می کنه ببین چیه دیگه این چه هست از کی دعوت می کته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
0
1
وام هایی که دریافت کردن...ایا دران زمان یه فردمعمولی می توانست چنین وامی را بگیرد......اینا نیان تو سیاست ومملکت داری...برن کار ازاد کنن...بدون رانت....اونوقت حلالشون باشه...
امیدوارم کشوررو روال قانون بیفته...نه روابط وپارتی.....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین