کد خبر: ۶۸۷۳۴۳
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

بازگشایی تمام محورهای مسدود شده با برف و کولاک/ ترافیک پرحجم در سه جاده منتهی به تهران

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از بازگشایی تمامی محورهایی که در روز گذشته به دلیل بروز برف و کولاک مسدود شده بود، خبر داد.
بازگشایی تمام محورهای مسدود شده با برف و کولاک/ ترافیک پرحجم در سه جاده منتهی به تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی در حال حاضر در برخی از محورهای استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش پراکنده برف و باران گزارش شده اما در دیگر جاده‌های کشور مشکل خاصی گزارش نشده است. همچنین با توجه به تداوم یخبندان در برخی از محورهای دو استان سمنان و زنجان تردد در محور شهمیرزاد-کیاسر در استان سمنان و محورهای زنجان-طارم و گردنه-قره آغاج در استان زنجان با زنجیرچرخ ممکن است.

وی با درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، آزادراه کرج - تهران در حد فاصل پل فردیس تا پل کلاک و محدوده شهرقدس در محور شهریار - تهران است. در دیگر محورها گره ترافیکی خاصی وجود ندارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: همچنین تمامی محورهای اصلی نظیر فیروزکوه، بجنورد-اسفراین، شهمیرزاد- کیاسر و ... که طی شبانه روز گذشته به دلیل بارش شدید برف و کولاک بسته شده بود بازگشایی شده و تردد بدون مشکل خاصی در آنها در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین