کد خبر: ۶۸۷۴۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲

۳۰ اصله درخت در مشهد سقوط کرد

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در پی وزش باد شدید از جمعه شب تاکنون ۳۰ اصله درخت در این کلانشهر سقوط کرد.
۳۰ اصله درخت در مشهد سقوط کرد
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی یعقوبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر آن در این مدت بیش از ۵۰ مورد عملیات مرتبط با وزش باد توسط آتش‌نشانان در این شهر انجام شد.

وی ادامه داد: بیشترین عملیات مربوط به رفع خطر ناشی از سقوط و شکستگی درختان، بازدید از اسکلت های ساختمان های در حال ساخت، ایمن سازی داربست ها و اجسام معلق بوده است.

یعقوبی گفت: طی این مدت سرعت وزش باد در مشهد به ۵۸ کیلومتر در ساعت رسید و با تلاش آتش‌نشانان و عوامل خدماتی، ایمن‌سازی‌های لازم در سطح شهر انجام شد.

وی افزود: در پی اعلام وضعیت نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارش برف، برودت هوا و وزش باد شدید، حدود چهار هزار نفر نیروهای فضای سبز و پاکبان به همراه ادوات و تجهیزات کامل از شب گذشته به حالت آماده‌باش درآمدند.

معاون شهردار مشهد ادامه داد: همچنین ۴۰ دستگاه بیل برف روب، ۲۶ دستگاه نمک‌پاش و محلول پاش مکانیزه، ۵۶ دستگاه خاور و کامیون، ۲۰ دستگاه وانت نمک پاشی دستی و ۳۲ دستگاه گریدر در حالت آماده‌باش هستند.

شب گذشته وزش باد شدید در مناطق مختلف استان خراسان رضوی جریان داشت که بیشترین آن در سبزوار با ۶۱ کیلومتر در ساعت گزارش شده و پس از آن بیشترین شدت وزش باد در شهرستانهای مشهد، تایباد، کلات و تربت‌جام با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین