کد خبر: ۶۸۷۵۴۵
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

برنامه ایوانکا ترامپ پس از پایان ریاست‌جمهوری ترامپ چیست؟

کار‌هایی که ایوانکا ترامپ پس از خروج پدرش از کاخ سفید انجام خواهد داد
برنامه ایوانکا ترامپ پس از پایان ریاست‌جمهوری ترامپ چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

منابع آگاه به روزنامه "نیویورک پست" اطلاع داده‌اند که "ایوانکا ترامپ" دختر "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری فعلی امریکا قصد دارد پس از پایان دوره ریاست‌جمهوری پدرش کتاب بنویسد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این منابع همچنین اشاره کرده‌اند که او علاوه بر نوشتن کتاب و توضیح دادن رویداد‌های مرتبط با دوره‌ای که مشاور کاخ سفید بوده قصد دارد در منصبی سیاسی نیز در فلوریدا فعالیت کند.

این روزنامه دست‌راستی امریکایی اشاره کرده که "ایوانکا" قصد دارد در این کتاب، دوره‌ای که مشاور پدرش به عنوان رئیس‌جمهوری امریکا بوده را پوشش دهد و به انتقادات منتقدان پاسخ دهد.

او قرار است در این کتاب به کار‌هایی که برای مسائل زنان انجام داده اشاره کند.

این منابع آگاه اشاره کرده‌اند که او فعلا طرح جامعی برای کتاب‌اش در نظر ندارد چرا که روی خانواده و زمان باقی‌مانده در کاخ سفید تمرکز کرده است.

همچنین، منابع آگاه اطلاع داده‌اند که ایوانکا در این کتاب به حاشیه‌ها و شایعات پیرامون خود، پدرش و خانواده او نیز پاسخ خواهد داد؛ از جمله به موضوع اختلافات میان خود با "ملانیا ترامپ" همسر پدرش.

این منابع اشاره کرده‌اند که "ایوانکا ترامپ" انگیزه خود را از نوشتن کتاب، مورد هدف قرار گرفتن زندگی خانوادگی و شغلی‌اش از سوی "رسانه‌های لیبرال، سیاستمداران حزب دموکرات و دادستان‌های نیویورک" اعلام کرده است.

"نیویورک پست" اشاره کره که خرید ملکی ۳۰ میلیون دلاری در هفته‌های اخیر توسط "ایوانکا ترامپ" و "جارد کوشنر" همسرش در فلوریدا نشان می‌دهد که او به طور جدی به آغاز فعالیت سیاسی در آنجا فکر می‌کند ایوانکا ترامپ پیشتر دو کتاب در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۷ میلادی نوشته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین