کد خبر: ۶۸۷۵۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
تبلیغات

طلا قسطی را از فروشگاه جواهرسازان ایران بخواهید

تمامی بازنشستگان و کارمندان دولتی و خصوصی می‌توانند از شرایط خرید طلا قسطی توسط این فروشگاه بهره‌مند شوند. البته کسبه دارای مجوز هم مشمول این شرایط می‌شوند.
طلا قسطی را از فروشگاه جواهرسازان ایران بخواهید
آفتاب‌‌نیوز :

اگر کمی به بازار طلا و ارز در روز‌های اخیر نگاه کرده باشید، متوجه شده‌اید که نوسان این بازار‌ها بیشتر از حدی است که بتوان به آن اعتماد کرد. نوسانات شدید این بازار‌ها همچنین موجب شده است تا کسبه مربوط به این حوزه و همچنین مشاغل وابسته، با احتیاط بیشتری قدم برداشته و تلاش کنند که کسب و کار خود را به خطر نیندازند؛ بنابراین خرید طلا قسطی کاری دشوار است و به سختی می‌توانید فروشگاهی را پیدا کنید که حاضر به پذیرش این ریسک باشد. البته این مسئله نه تنها برای صنف طلافروشی بلکه برای فروشگاه‌های لوازم خانگی و مشاغلی از این دست هم صدق می‌کند.

اما اگر به شما بگوییم که می‌توانید از فروشگاه جواهرسازان ایران، طلای قسطی خریداری کرده و در اقساط سه ماه یک‌بار هزینه آن را بپردازید، قطعاً شگفت‌زده می‌شوید. موضوع مطلب امروز ما، بررسی شرایط خرید قسطی از این فروشگاه و موارد دیگری همچون خرید طلای دست دوم است که در ادامه مطلب توصیه می‌کنیم آن‌ها را مطالعه کنید.

فروشگاه جواهرسازان ایران را بهتر بشناسیم

پیش از آن که به معرفی این فروشگاه بپردازیم، بهتر است سایت کوکو طلا معرفی کرده و ارتباط آن را با فروشگاه جواهرسازان بهتر بشناسیم. کوکو طلا در واقع یک پلتفرم معاملاتی ملی است که در آن فروشگاه‌ها و افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند به خرید و فروش طلا پرداخته و صفحه مربوط به خود را راه‌اندازی کنند. به طور کلی، هر کسی می‌تواند یک صفحه شخصی در این وب‌سایت داشته باشد و آلبومی از محصولات طلای خود ایجاد کرده و در معرض دید مشتریان قرار دهد. از آنجایی که تنوع محصولات و فروشندگان در کوکو طلا بسیار بالا است، مشتریان معمولاً با دست پر از این وب‌سایت اینترنتی خارج می‌شوند.

اما فروشگاه جواهرسازان یکی از فروشگاه‌های مطرح در وب‌سایت کوکو طلا است که علاوه بر محصولات و کالکشن‌های جذاب و متنوع، امکان خرید طلا قسطی را هم فراهم کرده است. در این فروشگاه، تمامی کارکنان دولتی و خصوصی، بازنشستگان و کسبه‌ای که دارای مجوز هستند، می‌توانند طلا را به صورت اقساطی خریداری کنند.

شرایط خرید اقساطی طلا از فروشگاه جواهرسازان ایران

همان‌طور که گفتیم تمامی بازنشستگان و کارمندان دولتی و خصوصی می‌توانند از شرایط خرید طلا قسطی توسط این فروشگاه بهره‌مند شوند. البته کسبه دارای مجوز هم مشمول این شرایط می‌شوند. حال وقت آن است که به شرایط خرید قسطی طلا بپردازیم. اولین خبر خوب این است که شما بدون نیاز به پیش پرداخت قادر به خرید قسطی خواهید بود. یعنی حتی اگر هیچ پس‌اندازی نداشته باشید، باز هم تا سقف معینی می‌توانید خرید قسطی طلا را انجام بدهید.

طلا قسطی را از فروشگاه جواهرسازان ایران بخواهید

خبر خوب دوم این است که علاوه بر افرادی که در بالا نام بردیم، بازنشستگان تأمین اجتماعی هم می‌توانند به مشتریان دائم فروشگاه جواهرسازان طلا تبدیل شده و به صورت نقد یا اقساط طلای مورد نظرشان را خریداری کنند.

اما در مورد بازپرداخت اقساط باید گفت که بازپرداخت به صورت ۲۴ ماهه است. همچنین درصد سودی که از شما دریافت می‌شود، یا صفر است یا اثر تغییر قیمت طلا روی آن اعمال می‌شود. همچنین شما به صورت سه ماه یک‌بار قسط‌های خود را پرداخت می‌کنید که باعث می‌شود با وجود فاصله مناسب بین اقساط، نگرانی از بابت پرداخت آن‌ها نداشته باشید.
البته توجه داشته باشید که شما تا سقف حداکثر ۲۰ میلیون تومان می‌توانید با این شیوه طلا بخرید. بعد از آن که اقساط شما تمام شد، باز هم می‌توانید خرید طلای قسطی را از فروشگاه جواهرسازان ایران تجربه کنید. البته حتماً باید تمام اقساط شما تسویه شده باشند.

دقت کنید در این روش از خرید طلا، تمامی موارد مربوط به معاملات قانونی طی شده و ابتدا از شما گواهی کسر از حقوق یا جواز کسب و موارد این چنینی دریافت می‌شود. بعد از تایید مدارک، شما می‌توانید خرید خود را انجام داده و با تعیین تاریخ اقساط، در زمان‌های مقرر نسبت به بازپرداخت بدهی خود اقدام کنید.

چرا طلا را قسطی بخریم؟

با آن که به نظر می‌رسد که مزایای خرید طلا به صورت قسطی بر همگان آشکار باشد، اما ممکن است سوالاتی برای خریداران به وجود بیاید. مثلاً آیا خرید قسطی طلا با اثر تغییر قیمت معقولانه است؟ یا آن که آیا در خرید قسطی طلا امکان ضرر در سرمایه‌گذاری ما وجود دارد؟ از آنجایی که به عنوان خریدار بهتر است که به همه جنبه‌های این مسئله به خوبی نگاه کرده و خیال راحتی از این جهت داشته باشید، خرید طلای قسطی را به طور دقیق بررسی خواهیم کرد.

اول آن که توجه داشته باشید که نرخ طلا در سراسر دنیا به صورت لحظه‌ای و آنلاین تعیین می‌شود؛ بنابراین شما هر زمان که بخواهید خرید طلا خود را انجام بدهید، فروشنده با نیم نگاهی که به تابلوی قیمت طلا دارد، فاکتور شما را محاسبه خواهد کرد. بازار طلا هم همان‌طور که گفتیم نشان داده است که می‌تواند هم رو به بالا و هم رو به پایین حرکت کند؛ بنابراین ممکن است شما در خرید طلای قسطی خود، با اثرات کاهشی یا افزایش در مبلغ اقساط مواجه شوید که طبیعی است و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را پیش‌بینی کند.

مورد دوم این است که با توجه به قیمت بالای طلا، خرید چند گرم ناقابل هم به معنی هزینه‌های میلیونی است که با حقوق کارمندی یا بازنشستگی به سختی می‌توان آن را تأمین کرد؛ بنابراین اگر بخواهید به عنوان خرید هدیه یا سرمایه‌گذاری، طلا بخرید، با روش خرید قسطی، قدرت خرید شما بالا رفته و می‌توانید مانور بیشتری در این زمینه داشته باشید. از سوی دیگر، علیرغم نوسانات بازار، قیمت‌هایی که ناگهانی بالا می‌روند، بعد از مدتی جو افزایشی آن‌ها فروکش کرده و پایین می‌آیند. به طور کلی روند بازار طلا و ارز در طول سال ثابت است و اندکی شیب مثبت افزایشی دارد؛ بنابراین با خیال راحت می‌توانید خرید خود را انجام داده و سود مناسبی را هم از طریق سرمایه‌گذاری روی طلا در بلندمدت کسب کنید.

جمع‌بندی

فروشگاه جواهرسازان طلا فرصت مناسبی را فراهم کرده است تا خریداران با هر قدرت خریدی و با هر میزان پس‌انداز بتوانند به طلا‌های موردعلاقه‌شان دست پیدا کرده و البته نیم نگاهی نیز به سرمایه‌گذاری در این زمینه داشته باشند. این فروشگاه را می‌توانید در وب‌سایت کوکو طلا پیدا کرده و صفحه مربوط به آن را دنبال کنید تا از آخرین اخبار و محصولات این فروشگاه باخبر شوید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
1
1
این دیگر چه کلکی است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین