کد خبر: ۶۸۷۵۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸

سرقت دیوارهای صوتی پل‌صدر/ حناچی نامه شهروندان را پاسخ دهد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به سرقت دیوارهای صوتی پل‌صدر گفت: ساکنین محدوده پل‌صدر نامه‌هایی به حناچی به دلیل مشکلات این پل نوشته‌اند که از ایشان درخواست دارم نامه مردم را بی‌پاسخ نگذارد.
سرقت دیوارهای صوتی پل‌صدر/ حناچی نامه شهروندان را پاسخ دهد
آفتاب‌‌نیوز :

احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره مشکلات پل‌صدر گفت: همزمان با ساخت این پل، بحث آلودگی صوتی و بصری برای ساکنین اطراف پل مطرح بود.

وی گفت: در آن زمان گزارشی داشتیم مبنی بر اینکه اگر پنل‌ها یا دیوارهای عایق صوتی نصب شود، می‌تواند تا ۹۰ درصد آلودگی صوتی را کاهش دهد، ولی علی‌رغم نصب پنل‌های صوتی، انتظار لازم برای کاهش آلودگی صوتی برآورده نشد و از طرفی با مشکل سرقت پنل‌ها نیز مواجه شدیم.

وی با اشاره به شاکی بودن ساکنان حوالی پل‌صدر گفت: راه‌حل جدیدی برای حل مشکلات ساکنین محدوده پل‌صدر ارائه نشده و پنل‌های صوتی به دلیل سرقت‌های ادامه‌دار عملا کارایی لازم را نداشته است.

مسجدجامعی تصریح کرد: در سالهای قبل ادعا شده بود که اگر آسفالت پل متخلل باشد می‌تواند آلودگی صوتی را کاهش دهد که بررسی‌های فنی و اقتصادی انجام این کار را تأیید نکرده است.

وی با اشاره به اینکه نامه مردم در زمینه مشکلات پل‌صدر بی‌جواب مانده است، گفت:‌از حناچی می‌خواهم به این موضوع رسیدگی کند و نامه‌ها را بدون جواب نگذارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
منظور مسجد جامعی اینه که به جای تلاش برای حل مشکل نامه‌ها و جواب بده و بگه تقصیر دولت قبله، نه ببخشید تقصیر شهرداری قبله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
چون اونجا بالا شهره توجه فقط به اونجا میشه عملا همه چیز برا منطقه 1و 2 و 3 بقیه هیچی پنل های صوتی کل اوتوبانا سرقت میشه اینهمه سرقت و قتل تو جنوب شهر و حاشیه شهر ولی فقط به محله های اشراف زاده ها توجه میشع
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین