کد خبر: ۶۸۷۶۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷

صحبت‌های تند نکونام نسبت به برنامه‌ریزی لیگ: فقط ۲ تیم راضی‌اند!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که صد درصد به برنامه لیگ اعتراض داریم، گفت: برنامه تنظیم شده به خاطر حضور پرسپولیس در فینال آسیا بود ولی سوال ها از قبل شروع می‌شود و این که بازی نساجی و ذوب‌آهن با پرسپولیس چرا کنسل شدند؟ خیلی جالب است همه تیم‌ها از این برنامه ریزی ناراضی اند و می دانید فقط ۲ تیم راضی هستند.
صحبت‌های تند نکونام نسبت به برنامه‌ریزی لیگ: فقط ۲ تیم راضی‌اند!
آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام در ارزیابی از وضعیت تیمش پیش از مصاف با نساجی در هفته هشتم لیگ برتر، اظهارکرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تمام بازیکنان در شرایط خوبی هستند. بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش داریم و این نیز شرایط را برای ما سخت تر می کند و همان طور که می دانید تیم های آسیایی بازیکنان خارجی خوبی جذب می کنند و باتوجه به این که امسال ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی را هم داشته ایم کمی شرایط برای تیم های ایرانی سخت است ولی تلاش می کنیم که از این مرحله صعود کنیم.

به گزارش ایسنا، وی عنوان کرد: همه بازی ها برای ما مهم است و تلاش می کنیم تا مثل فصل قبل بهترین عملکرد را داشته باشیم. هیچ مربی‌ای در دنیا نمی‌تواند قول بدهد زیرا ضامن موفقیت تلاش و کار است. تیم‌های دیگر نیز در حال کار و تلاش هستند و چیزی که شما را به موفقیت می‌رساند، این است که به پشتکارتان ادامه دهید. من هم مثل تمام مربیان ایرانی و خارجی همین هدف را دارم و تمام بازی ها برای ما مهم است و برنامه داریم تا در پایان رتبه ای کسب کنیم که جایگاه و شان باشگاه فولاد در آن حفظ شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان که با یک برنامه رادیویی گفت و گو می کرد، گفت: صد درصد ما هم به برنامه لیگ اعتراض داریم. شب گذشته نیز با آقای سهیل مهدی صحبت کردم و برنامه تنظیم شده به خاطر حضور پرسپولیس در فینال آسیا است و باعث افتخار است ولی سوال ها از قبل شروع می‌شود و اینکه بازی نساجی و ذوب‌آهن با پرسپولیس چرا کنسل شدند؟ من خودم در نیمه نهایی جام قهرمانان آسیا با استقلال حضور داشتم و متاسفانه همین برنامه ریزی ها تا پای پرواز مشکلاتی را برای ما به وجود آورد و نهایتا به خاطر خستگی و بی برنامگی حذف شدیم و به فینال نرسیدیم. قطعا ما هم موافق بودیم که پرسپولیس استراحت می کرد تا سرحال به فینال برود ولی بازی نساجی و ذوب‌آهن کنسل شد و بعد از برگشتن پرسپولیس به ایران، برنامه شان باید طوری باشد که همه تیم ها به تعداد بازی مشخص برسند تا سایر بازی ها برگزار شوند.

وی عنوان کرد: صحبت من با سهیل مهدی نیز این بود که ۱۰ تا ۱۲ روز پرسپولیس بازی کند و ایرادی هم نیست ولی همه تیم ها به یک تعداد بازی برسند. تیم من سه بازی بیرون از خانه پشت سر هم دارد که دو بازی مان هم با با مدعیان لیگ است. به هر حال آقای سهیل مهدی به من گفت که لغو بازی پرسپولیس در برابر ذوب‌آهن و نساجی دست من نبود و دستور از بالا بوده است. الان می خواهند بازی های پرسپولیس را فشرده برگزار کنند که قطعا این باشگاه به دنبال منافع خود و بازیکنانش است که حق طبیعی شان هم است و ما هم موافقیم ولی به تیم فولاد و دیگر تیم ها چه ربطی دارد؟ مخالفت خود را با برنامه لیگ اعلام کردیم اما باز هم همان برنامه را ابلاغ کردند و این یعنی این برنامه اصلا برای تیم های دیگر نیست و مشخص است این برنامه برای چه تیم هایی است.

نکونم در پاسخ به این سوال که منظور آقای سهیل مهدی که دستور از بالا چیست، آیا منظورش وزارت ورزش بوده؟ گفت: من نمی دانم و می تواند طبقه بالا هم باشد.

وی افزود: سوال مهم است که چرا برنامه لیگ را هر سه هفته یکبار اعلام می‌کنند؟ ما که به خاطر کرونا تعطیلی نداریم و خداراشکر شرایط کشور ما از نظر کرونا خوب است و فوتبال باعث نشاط جامعه است. ۱۵ هفته را اعلام کنند تا ما تا نیم فصل برنامه مان را بدانیم. نمی‌توانند یک برنامه ساده بدهند. اصلا ایرادی ندارد، لیگ را نگه دارید تا پرسپولیس بازی های عقب افتاده اش را انجام دهد و هر زمان به تیم های دیگر رسید، همه باهم دوباره شروع به رقابت کنیم. دو هفته دیرتر شروع می‌کنیم، چه ایرادی دارد؟ این حرفی است که من پنج هفته قبل گفتم و این که ۱۲ روز استراحت دهید تا سه بازی انجام شود، بعد از آن نیز می شود لیگ را برگزار کرد اما با چهار بازی عقب افتاده نمی‌شود و برای تیم ها سخت است. این چه برنامه‌ریزی ای است؟ فولاد دهم دی بازی می‌کند و پرسپولیس یازدهم دی‌ماه. تیم من ۱۵ دی بازی می‌کند و پرسپولیس ۱۶ دی. تیم فولاد ۲۱ دی بازی می‌کند و پرسپولیس ۲۲ دی. فولاد ۲۹ دی در حالی با پرسپولیس بازی می‌کند که هشت روز استراحت کرده و پرسپولیس با هفت روز.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: تمام ایرادمان به سازمان لیگ است. بازی های عقب افتاده پرسپولیس را هرطور که صلاح است، برگزار کنید ولی به تیم من چه ربطی دارد که باید دهم و پانزدهم بازی کند؟ آیا دور برگشت نیز سه بازی ما را به صورت متوالی در خانه می‌اندازید؟ پس بازی‌های فولاد را هم طبق برنامه برگزار کنید. باشگاه استقلال اعلام کرد، اگر پرسپولیس با سپاهان بازی نکند، دربی به میدان نمی‌رویم. چرا آن بازی می‌شود انجام شود، بازی های تیم من نمی‌شود؟ من می‌خواهم این اتفاق بیفتد و همه بازی های تیم من هم سر وقت خودشان برگزار شوند. تیم من هم هر چهار روز یک بار بازی می‌کند ولی طبق برنامه.

وی گفت: هواداران فوتبال و طرفداران فولاد همه می‌خواهیم حق به حق‌دار برسد. ما باشگاه فولاد هستیم و هواداران از من توقع دارند و امروز هواداران با حضور در محل تمرین به من گفتند که توقع داریم از تیم فولاد دفاع کنید. من باید از حق فولاد دفاع کنم. خیلی جالب است همه تیم‌ها از این برنامه ریزی ناراضی اند و خودتان می‌دانید که فقط کدام تیم ها راضی هستند و می دانید فقط ۲ تیم راضی هستند. به هر حال باید شرایط برای همه تیم ها یکسان باشد. آقایان بازی های عقب افتاده پرسپولیس را برگزار کنید اما نه به این صورت که ما ۱۰ بازی کنیم، یک باشگاه هفت تا. بحث من استقلال نیست؛ تیم من بازی عقب افتاده ندارد ولی پرسپولیس که بازی عقب افتاده دارد، همه مسابقاتش یک روز بعد از ما است.

نکونام بیان کرد: ما گفتیم بازی فولاد با سپاهان را عقب افتاده کنید که بازی های دیگر تیم ها را جا به جا کردند تا راضی باشند اما برای ما کاری نکردند. این یک شاهکار هنری در برنامه ریزی لیگ برتر است که نمی‌توانند برنامه ریزی کنند و بعد هم برنامه سه هفته ای می دهند که در آن اشتباه نیز وجود دارد. این شاهکار است که البته واقعیت فوتبال ما همین است؛ دعوا داریم، اخراج داریم و این فوتبال ایران و واقعیت آن است و همه چیز آن بهم می‌آید و جای گله‌ای هم نیست. سازمان لیگ به این صورت برنامه ریزی می‌کند و تیم ها شکایت دارند. لیگ یک و دو نیز به همین صورت است و در پایان نیز کسانی موفق می‌شوند که زورشان بیشتر است چون نفع آن ها واجب تر است.

وی گفت: در بازی ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان که برگزار شد، برف سنگین بود و پارو نشد. هفته قبل هم که ما در مسجدسلیمان بازی کردیم باید کاور زمین را می‌دیدید. برق قطع شده بود و نمی توانستیم شب بازی، جلسه فنی برگزار کنیم. فوتبال ما همین است و تا موقعی که بخواهیم همه چیز را با دوستی و تلفن مدارا کنیم، همین آش و همین کاسه است. اگر هر کسی که تخلف کرد، جریمه شود، این اتفاقات درست می شود. در مسجدسلیمان به خود سهیل مهدی و ناظر بازی نیز مشکلات را گفتیم اما کسی گوش نکرد. البته خداراشکر روی بازی پرسپولیس با نساجی در آن زمین، زوم کردند.

نکونام در پایان نیز عنوان کرد: تمام بازی هایی که در این زمین ها انجام دادیم را کشورهای عربستان، امارات و قطر عکس و فیلم می‌گیرند و به صورت مکتوب به کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌دهند و شک نکنید میزبانی جام ملت های آسیا به ایران نمی رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
1
بنده خدا زنوزی حق داره که ناراحت میشه اینهمه سرمایه گذاری میکند بعد این دوتیم پایتخت همه چیز راخراب میکنند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین