کد خبر: ۶۸۸۱۷۳
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷

قلعه‌نویی: مظاهری ۳ امتیاز را از ما گرفت

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: تاسف می‌خورم که روی اشتباهات بچه‌گانه نتوانستیم حق‌مان را بگیریم.
قلعه‌نویی: مظاهری ۳ امتیاز را از ما گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از شکست تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: به فوتبال ایران، تیم استقلال و تیم خودمان به خاطر این بازی زیبا تبریک می‌گویم. من از این بازی لذت بردم اما تاسف می‌خورم که روی اشتباهات بچه‌گانه نتوانستیم حق‌مان را بگیریم. امروز باخت حق ما نبود و حتی می‌توانستیم بازی را ببریم. پنالتی‌هایی که دادیم بسیار بچه‌گانه بودند. پنالتی اول فکر می‌کنم درست نبود اما باید کارشناسی شود. از کمیته داوران هم به دلیل اضافه کردن داورها تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: نیمه اول تمرکز تیم ما به‌هم ریخت اما با تغییراتی که دادیم در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کردیم و می‌توانستیم حداقل بازی را مساوی کنیم. به استقلال تبریک می‌گویم و از بازیکنان خودمان هم تشکر می‌کنم چرا که بازی زیبایی در نیمه دوم انجام دادند. این سه امتیاز را رشید مظاهری از ما گرفت. موقعیت‌های زیادی داشتیم اما او توپ‌های زیادی را از ما گرفت. باز هم باید از بازیکنانم تشکر کنم که به بازی برگشتند.

سرمربی گل‌گهر سیرجان درباره اینکه تیمش از نظر بازیکن برای رقابت در صدرجدول مشکل دارد گفت: ممنونم. واقعا این سوال کارشناسی بود. احتیاج داریم در نقل‌وانتقالات زمستانی تیم‌مان را تقویت کنیم. در برخی از پست‌ها اختلاف زیاد است. ما در دفاع وسط وقتی آرمین سهرابیان را نداریم، دو دفاع وسط ما با سایرین اختلاف سطح دارند. باید تقویت شویم. مشکل گل‌گهر در نگرش این تیم است. توانایی فنی تیم بالاست اما توانایی نگرشی تیم اندازه قابلیت فنی نیست. ما این همه موقعیت خلق می‌کنیم اما هنوز بازیکنان باور ندارند که می‌توانند شگفتی‌ساز شویم. وقتی چند برد آوردند، فکر می‌کنند لیگ برای آن‌ها تمام شده است. علاوه بر همه این مسائل خوب فوتبال بازی می‌کنیم و در این چند هفته اشتباهات بچه‌گانه داریم. از بازی با پیکان شروع شد و در بازی با ذوب‌ آهن و همه بازی‌های که واگذار کردیم و امتیاز از دست دادیم به خاطر کارهای تاکتیکی حریف نبود و روی اشتباهات و بدشانسی خودمان بود. بدشانسی شامل گل نشدن توپ‌های ما و کم شانسی هم روی اشتباهات بچه‌گانه خودمان مانند پنالتی دادن است.

او درباره تقابل با استقلال و شاگردان سابق در استقلال گفت: به آقای فکری، مظلومی و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم. نیمکت استقلال را ببینید. آقای مظلومی یک قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا را در یک سال دارد. یعنی استقلال دو بار فینال رفته است. صمد مرفاوی گلزن استقلال در فینال بود. بعضی صحبت‌ها می‌شود که باید جواب دهم. فکر می‌کنم آقای فکری رکورددار داربی است. محمود فکری فرزند استقلال است و زحمات زیادی در دوران بازیگری و مربیگری کشیده است. ما به استقلال علاقه داریم اما بیشتر توجه‌مان به مسئولیت‌مان است و این موضوع را قبلا نشان دادیم. بازی هم تمام شد و مبارک‌شان باشد. ما باید دو روز وقت داریم و بعد از استراحت باید تمرینات‌مان را شروع کنیم. به خانواده فوتبال و گل‌گهر که هر دو تیم جنسشان آبی است به خاطر این بازی زیبا تبریک می‌گویم.

او درباره اعتراض تیم‌ها مبنی بر اینکه بازی همه تیم‌ها در لیگ باید برابر شود، تاکید کرد: به نظرم بهتر بود که بازی‌ها را برای همه تیم‌ها تعطیل می‌کردند و در این ۱۶ روز بازی‌های عقب افتاده برگزار می‌شد تا همه تیم‌ها برابر شوند و به تیمی فشار نیاید. می‌گویند در اروپا اینطور نیست اما چه چیز ما با اروپا یکی است؟ دستگاه ریکاوری ما یکی است؟ زمین نساجی و نفت مسجد سلیمان را ببینید. ما هواپیمای چارتر داریم؟ شنیدم بعضی‌ها می‌گویند در انگلیس و ایتالیا هم تیم‌ها بازی عقب افتاده دارند. بهتر بود که در این ۱۶ روز تیم‌هایی بازی می‌کردند که بازی عقب افتاده دارند و وقتی برابر می‌شد، بازی‌ها را شروع می‌کردند. الان پرسپولیس هر چند روز یک بار بازی می‌کند.

قلعه نویی یادآور شد: واقعا برای من جای تعجب دارد. آن موقع بازی ها غرب و شرق نبود و در یک مرحله غرب و شرق به هم می‌خوردند. ما هشت ساعت سوار هواپیما شدیم به بانکوک رفتیم و ۶ ساعت به بوریرام رفتیم و همین مسیر را برگشتیم. بعد به سئول رفتیم و بعد به بانکو رفتیم و یازده ساعت در این شهر بودیم و به تهران برگشتیم. آن موقع آقای تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ بود. از او خواهش کردم که بازی با ذوب آهن را لغو کنید. بین بازی با ذوب آهن و بوریرام پنج روز فاصله بود. می‌خواهم بگویم قانون متفاوت است. یک وقت اینطوری تصمیم می‌گیرند و یک زمان هم به آن شکل با ما برخورد شد.

سرمربی گل‌گهر سیرجان درباره نمایش رشید مظاهری و کسب سه امتیاز برای استقلال و همینطور عملکرد علیرضا حقیقی گفت: من این را قبول دارم. همه دروازه‌بان‌های بزرگ دنیا هم اشتباه می‌کنند. اگر بازی لیورپول و رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اورپا را به یاد داشته باشید، دروازه‌بان لیورپول بازی را برگرداند. تا آن موقع لیورپول خوب بازی می‌کرد. روی دو اشتباه دروازه‌بان لیورپول، بازی خراب شد. علیرضا حقیقی هم دروازه‌بان خوبی است و دروازه‌بانی در این سطح نباید این قبیل اشتباهات را انجام دهد.

قلعه‌نویی درباره اینکه چرا گادوین منشا پنالتی تیمش را نزد گفت: ما تصمیم می‌گیریم که پنالتی را چه کسی بزند. ما با آن پنالتی می‌توانستیم بازی را ببریم و بعد از گل شدن توپ هم، توپ‌های ما در دقایق آخر تبدیل به گل نشد اما اگر منشا توپ را گل نمی‌کرد هم خود این بازیکن و هم کل تیم از نظر روحی به هم می‌ریخت. وقتی ۲ بر یک شدیم می توانستیم بازی را مساوی کنیم. یک توپ ما به دیرک خورد و رشید مظاهری هم واکنش خیلی خوبی داشت. زدن پنالتی و انتخاب پنالتی‌زن بستگی به زمان بازی دارد. قبلا هم احمد زنده روح پنالتی زده بود و ربطی به بازی استقلال نداشت.

او درباه عملکرد تیم داوری و اعلام دو پنالتی به ضرر تیمش گفت: فکر می‌کنم پنالتی اول درست نبود. باید از طریق تصاویر ببینم. به نظرم ارسلان مطهری پنالتی را از تیم داوری گرفت. تشخیص من این است. ان‌شاء‌الله من اشتباه کرده باشم. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. با توجه به اینکه کمک داور ویدیویی نداریم، داورهای کنار دروازه هم می‌توانند کمک حال باشند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین