کد خبر: ۶۸۸۱۷۶
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
فرماندار بندر ترکمن:

غرق شدن صیادان در کانال چپاقلی هنوز تایید نشده

 فرماندار بندر ترکمن با اشاره به آخرین پیگیری‌ها در خصوص شایعه غرق شدن تعدادی از صیادان در کانال چپاقلی این شهرستان، گفت: هنوز وقوع چنین حادثه‌ای مورد تایید قرار نگرفته است. پیگیری‌ها در این رابطه همچنان ادامه دارد.
غرق شدن صیادان در کانال چپاقلی هنوز تایید نشده
آفتاب‌‌نیوز :

سیدصادق شیرنگی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز بلافاصله بعد از انتشار خبری در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر وقوع یک حادثه دریایی در شهرستان ترکمن و فوت چندین نفر از صیادان روستای چپاقلی، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تیمی متشکل از فرماندهی دریابانی، نیروی انتظامی، حراست شیلات، محیط زیست و مرزبانی استان در محل کانال چپاقلی حاضر شدند و از نزدیک موضوع را مورد بررسی قرار دادند. در این زمینه حتی با برخی از صیادان نیز صحبت شد که هیچ‌یک از آنها وقوع چنین حادثه‌ای را تایید نکردند.

شیرنگی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین پیگیری از حراست شیلات، فرماندهی دریابانی و رئیس شورای اسلامی و دهیار روستای چپاقلی، وقوع این حادثه هنوز مورد تایید قرار نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه برخی از صیادان سالم بازگشته‌اند، گفت: پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد و به‌محض دریافت خبر جدید آن را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین