کد خبر: ۶۸۸۲۲۳
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
توضیحات استاندار تهران درباره تجمع شهروندان برای گرفتن مجوز خروج از شهر

افزایش مراکز صدور مجوز خروج از شهر در تهران

استاندار تهران با اشاره به تمهیدات اتخاذشده برای جلوگیری از تجمع شهروندان برای تردد بین‌استانی، از واگذاری اختیار به فرمانداران استان و افزایش مراکز صدور در شهر تهران خبر داد.
افزایش مراکز صدور مجوز خروج از شهر در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه طرح شهید سلیمانی در مورد تجمع برخی از شهروندان تهرانی مقابل فرمانداری برای دریافت مجوز خروج از شهر و تردد بین‌استانی اظهار داشت: طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت هایی از جمله منع تردد شبانه و منع تردد بین استانی اعمال شده تا با کاهش میزان تردد شرایط برای مدیریت بیماری کرونا فراهم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی افزود: درخواست شهروندان در موارد ضروری برای تردد بین استانی سبب تجمع در مقابل فرمانداری تهران شده بود که فاصله گذاری اجتماعی را کاهش می داد. به منظور مدیریت این روند، اختیار جدیدی به فرمانداران استان واگذار شده است. ضمن اینکه چند محل در شهر تهران برای این امر اختصاص یافته تا فاصله‌گذاری اجتماعی محقق شده و جلوی تجمعات در شرایط کرونا گرفته شود.

استاندار تهران تاکید کرد: کاهش میزان بستری و فوتی های کرونایی در نتیجه محدودیت های اعمال شده و تعامل شهروندان حاصل شده است. از این رو باید این روند استمرار پیدا کند تا دستاوردهای موجود حفظ شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین