کد خبر: ۶۸۸۲۹۲
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۲

عبدالله حسینی: سعید آقایی دروغگو است، من اصلا فحاشی نکردم!

بازیکن اخراجی ذوب‌آهن نسبت به سخنان سعید آقایی واکنش نشان داد.
عبدالله حسینی: سعید آقایی دروغگو است، من اصلا فحاشی نکردم!
آفتاب‌‌نیوز :

سید عبدالله حسینی پس از دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن، درباره اینکه سعید آقایی عنوان کرد که او در زمان اخراج فحاشی کرده است، ابراز کرد: اصلا فحش ندادم. او دروغ می‌گوید. من هیچ برخوردی با گلر آنها نداشتم و اصلا به او(سعید آقایی) فحش ندادم. خیلی دروغگو است.

او ادامه داد: اصلا برخوردی با حامد لک نداشتم. اگر برخوردی در آن صحنه داشتم، من را محروم کنید. ضمنا در پرسپولیس این کار مد شده که اگر اتفاقی می‌اُفتد، ۴ نفره روی سر آن بازیکن می‌گیرند. این کارها چه دلیلی دارد؟ به بازیکن آن تیم چه ارتباطی داشت با من درگیر شود؟ وقتی من هیچ برخوردی نداشتم، او(سعید آقایی) چرا باید دفاع کند؟

مدافع ذوب‌آهن درباره اخراج مقابل پرسپولیس عنوان کرد: اصلا آن برخورد کارت قرمز نداشت. هیچ جای دنیا در این لحظه از کارت قرمز استفاده نمی‌کنند. هیچ برخوردی نبود و فقط بحث بین من و بازیکن آنها اتفاق افتاد. در بحث کردن هم که بازیکن را اخراج نمی‌کنند.

حسینی در خصوص اینکه دو بازیکن پرسپولیس در آن صحنه روی زمین افتاده بودند، گفت: من به هیچ‌کدام از بازیکنان پرسپولیس برخورد نداشتم. فقط پای خودم را انداختم که به گلر آنها نخورد. اگر من در آن صحنه برخورد داشتم، من را محروم کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین