کد خبر: ۶۸۸۴۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس: آمریکا و اسرائیل به زودی در گرداب مقاومت غرق خواهند شد

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گفت: ما وارث تمام مظلومان تاریخ هستیم و هرگز از مسیر عزت و استقلال دست برنمی داریم و آمریکا و رژیم صهیونیستی به زودی در گرداب مقاومت اسلامی غرق و نابود خواهند شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس: آمریکا و اسرائیل به زودی در گرداب مقاومت غرق خواهند شد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمدرضا فلاح زاده جمعه شب در مراسم اولین سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت درقم افزود: مگر می توانیم آموزه های دینی و انقلابی را کنار گذاشته و جهاد و ایثار و شهادت را فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه حضرت امام(ره) و یارانش همچون صدر اسلام از جان و مال خود برای دفاع از اسلام و انقلاب گذشته و اسلام ناب محمدی(ص) را برپا کردند، گفت: دلاوری های شهید قاسم سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس، حقیقتا کم نظیر و حیرت انگیز بود.

معاون سپاه قدس خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در هر برهه ای از انقلاب اسلامی، به خوبی وظیفه و تکلیف خود را در تبعیت محض از ولایت فقیه شناخته و در اوج اخلاص و کارآمدی وظیفه خود را در جبهه های گوناگون به خوبی به انجام می رساند.

وی با اشاره به تشکیل نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف برپایی بسیج جهانی مسلمانان علیه مستکبران غربی، تصریح کرد: سردار سلیمانی محور مقاومت را در منطقه به خوبی تقویت کرد و مستضعفان منطقه را در برابر دشمنان تجهیز کرد.

فلاح زاده با بیان اینکه امروز قدرت جبهه مقاومت در سراسر منطقه در اوج قرار گرفته و آمریکا و صهیونیست ها و وهابی ها را منکوب و سرکوب کرده است، گفت: آن هنگامی که خیلی ها تصور می کردند کار سوریه و عراق تمام شده است، سردار سلیمانی بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب و توکل به قدرت لایزال الهی داعشی ها را از میان برد.

وی خدامحوری، اخلاص، دانایی، بصیرت و شجاعت را از مهمترین ویژگی های سردار شهید قاسم سلیمانی دانست و گفت: ایشان همچون مالک اشتر برای رهبر خود وفادارترین، شجاع ترین و در عین حال متقی ترین و مخلص ترین افراد بود.

معاون سپاه قدس در پایان با اشاره به دشمن شناسی شهید سلیمانی، خطاب به آمریکا عنوان کرد: شما با چه مجوز و منطقی در کشورهای اسلامی این چنین جنایت می کنید و با تشکیل و حمایت از گروههای تکفیری، علیه شیعه و سنی چنین جنایت های وحشیانه ای را به انجام می رسانید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین