کد خبر: ۶۸۸۴۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲

۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف پرایدها در فیض آباد تفت

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از تصادف دو پراید در سه راهی فیض آباد در محور یزد - شیراز خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر فوت و پنج نفر مصدوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

«جلیل کهدویی» در این باره اظهار کرد: شامگاه گذشته بنا به گزارش اورژانس مبنی بر تصادف شدید دو دستگاه خودرو سواری پراید در سه راهی فیض آباد تفت نیروهای امدادی پایگاه امداد ‌و نجات جاده ای جاویدالاثر متوسلیان تفت به محل حادثه اعزام شدند.

۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف پرایدها در فیض آباد تفت

وی گفت: نیروهای امدادی هلال احمر پس از رسیدن به صحنه و ارزیابی ، بوسیله ست نجات چهار نفر از حادثه دیدگان را رهاسازی کردند.

کهدویی با بیان این که دو نفر از حادثه‌دیدگان در صحنه به علت جراحات وارده فوت کرده بودند، عنوان کرد: چهار نفر از مصدومین به وسیله آمبولانس اورژانس و یک نفر بوسیله آمبولانس هلال احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف پرایدها در فیض آباد تفت

رئیس‌ جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت‌: تلاش نیروهای امدادی از جمله اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها در صحنه حادثه مشاهده می شد که این هماهنگی و همراهی می‌تواند در حوادث نیز کمک یار شود.

این مسئول با بیان این که این عملیات به مدت سه ساعت به طول انجامید، گفت: در این حادثه چهار نفر از نیروهای امدادی به وسیله یک دستگاه امبولانس و خودرو نجات مشغول به امدادرسانی شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، کهدوئی در پایان از مردم خواست در صورت بروز حوادث جاده‌ای به سرعت با شماره ۱۱۲ به هلال احمر تماس حاصل کنند تا به موقع نیروهای امدادی در محل حادثه حضور یابند و از میزان آسیب‌های حوادث جلوگیری شود.

۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف پرایدها در فیض آباد تفت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین