کد خبر: ۶۸۸۵۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

ماجرای واریز یک میلیون تومان برای والدین کودکان زیر ۵ سال چه بود؟

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، پیام منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر واریز یک میلیون تومان به حساب والدین دارای فرزند زیر پنج سال را تکذیب کرد.
ماجرای واریز یک میلیون تومان برای والدین کودکان زیر ۵ سال چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر سید محمد علوی با تکذیب پیام منتشرشده مبنی بر واریز یک میلیون تومان به حساب والدین دارای فرزند زیر پنج سال در قالب برنامه‌های حمایتی وزارت بهداشت، اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم که اخبار را از منابع موثق پیگیری کنند.

به گزارش معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وی افزود: انتشار این شایعه در چند روز اخیر موجب مراجعه خانواده‌ها به مراکز و خانه‌های بهداشت و ایجاد تجمع در شرایط کرونایی شده است.

علوی بیان کرد: برنامه‌های حمایتی وزارت بهداشت، ویژه کودکان دارای سوءتغذیه است که بر اساس پرونده الکترونیکی کودک، در صورت واجد شرایط بودن با خانواده تماس گرفته خواهد شد. مردم از مراجعه حضوری و غیرضروری به خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
سلام بخاطر این آقای بزرگوار حاج قاسم سلیمانی مرد بزرگ و دوست داشتنی بخاطر دوقلوهای ایشان یادی از این سردار بزرگ داشته باشیم تا همه زیر ۵سالها با دلهای کوچکشون در مغز این نوزادان حک شود تا بزرگ شدن بشنون بخاطر یک سردار از نوزادان زیر ۵سال یادی بشه دوستتون داریم سردار شما رفتی در کل ایران برامون جهنم شد از یک طرف کورنا از طرف دیگه این برجام از طرف دیگه گرونی در کل اینها همشون شما نگه میداشتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
0
0
اره من هم موافقم بانظربچه هاهمین طوره سردار نبایدب این زودی مارو می ذاشت تنها
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین