کد خبر: ۶۸۸۵۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

دستگیری یک حیوان آزار در تنگستان بوشهر/ کشتن سگ با چوب

فردی حیوان آزار در تنگستان که با چوب یک قلاده سگ را کشته بود با حکم قضایی دستگیر شد.
دستگیری یک حیوان آزار در تنگستان بوشهر/ کشتن سگ با چوب
آفتاب‌‌نیوز :

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: پس از انتشار ویدیویی در فضای مجازی که در آن یک نفر با چوب در مزرعه یک سگ را می‌کشد، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تنگستان از او شکایت کرد و حکم جلب وی از سوی دادگستری صادر شد.

فرهاد قلی نژاد بیان کرد: هرگونه حیوان آزاری غیر قانونی است و در صورت مشاهده اینگونه رفتارها، از طریق مراجع قضایی پیگیری و با آن برخورد می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به وقوع اینگونه رفتار‌ها نسبت به حیوانات، اجرای برنامه‌های آموزشی موثر برای فرهنگ سازی مقابله با این اقدام‌ها ضروری است و در همین زمینه فعالیت‌های آموزشی از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست بوشهر آغاز شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر یادآور شد: علاقه‌مندان فراوانی در استان بوشهر در زمینه مراقبت و تیمار و پیشگیری از شکار و صید گونه‌های حیات وحش با اداره کل حفاظت محیط زیست همکاری می‌کنند.

وی تاکید کرد: گونه‌های جانوری و حیات وحش بخشی از تنوع زیستی محسوب می‌شوند و کشتن، شکار و صید آن‌ها بدون مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
یکی از این موجود ملعون و وحشی بپرسد چه دشمنی با این حیوان معصوم وبی آزار داشته ای؟ برخی افراد بیماری سادیسم و دیگرآزاری دارند وباید تحت درمان قرار گیرند.دادستان محترم باید دستور دهد با همان چوب این فرد تنبیه شود تا قدری از حس درد وزجری را که این حیوان کشیده حس کند .متاسفانه برخی افراد با پیشرفت ورشد جامعه انسانی عقب گرد می کنند وبه دوران توحش و وحشی گری انسانها برمی گردند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین