کد خبر: ۶۸۸۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد

قتل مسلحانه دو نفر در حوالی مشهد/ متهمان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به قتل مسلحانه دو نفر در حوالی مشهد از دستگیری متهمان در کمتر از ۵ ساعت خبر داد.
قتل مسلحانه دو نفر در حوالی مشهد/ متهمان دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم قربان‌زاده با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش تیراندازی منجر به مرگ دو سرنشین خودروی سواری سمند در حوالی مشهد، بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در این ماموریت ضربتی وارد عمل شدند. بررسی‌های اولیه آنها نشان می‌داد سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری به تعقیب خودروی سواری سمند پرداخته و پس ازتیراندازی به سمت این خودرو با سرعت متواری شده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، قربان‌زاده ادامه داد: درپی این تیراندازی دو سرنشین خودروی سواری بر اثر اصابت چند گلوله به طرز فجیعی به قتل رسیدند و کارآگاهان به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به ردزنی متهمان شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پلیس با بررسی‌های علمی دریافت متهمان با یک دستگاه خودروی دیگر قصد فرار و خروج از استان خراسان رضوی دارند که با اقدام های اطلاعاتی خودروی مذکور درحوالی شهرستان تربت حیدریه متوقف و دو متهم اصلی و دیگر متهمان پرونده دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات بعدی پرونده نیز چهار قبضه اسلحه سبک و مهمات را مربوطه کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه این عملیات در کمتر از ۵ ساعت به نتیجه رسید، افزود: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای روشن شدن علت و انگیزه دقیق متهمان که با مقتولان رابطه فامیلی داشته‌اند و کشف دیگر زوایای این پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین