کد خبر: ۶۸۸۶۰۳
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹

بیش از ۵ میلیارد دلار صادرات غذایی داریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه وظیفه شرعی است به کارآفرینان کمک کنیم، افزود: در کشور ما صنایع غذایی پتانسیل بالایی دارد، به‌طوریکه بالغ بر پنج میلیارد دلار صادرات غذایی داریم که به برکت وجود و تلاش مجاهدان اقتصادی است.
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا رزم حسینی عصر شنبه ۱۳ دی ماه، در آئین افتتاح طرح‌های توسعه گروه صنایع غذایی شیرین عسل در شهرستان شبستر، اظهار کرد: اگر منصفانه قضاوت کنیم، کسانی که کارآفرینی می کنند، ‌شخصیت‌های بزرگی هستند که نظام باید به این افراد ارج دهد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، کارآفرینان را مجاهدان اقتصادی خطاب می‌کنند و باید قدردان کسانی باشیم که در این حوزه تلاش کرده و بانی خیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه کشور را با این شرکت‌ها و کارخانجات خصوصی می‌توان ساخت، گفت: دولت‌ها، خدمات زیرساختی زیادی را از جمله برق، آب و گاز در روستاها انجام داده‌اند، اما موضوعی که در گام دوم انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد، اهمیت دادن به اقتصاد شهری و روستایی و همچنین کارخانجاتی از این قبیل است.

رزم حسینی با تاکید بر گسترش شرکت‌های خانوادگی، افزود: اشتغال موجب افزایش عزت مردم و جوانان می‌شود و امیدواریم روز به روز چراغ این کارخانجات پرفروغ‌تر و پر برکت باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین