کد خبر: ۶۸۸۶۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

به بهانه انتشار یک کلیپ از بازیگر مشهور ایرانی؛کافی است خدا بخواهد…

«اگر خدا بخواهد» این جمله کوتاه و پرمعنایی است که در طول مکالمات و گفتارهای روزانه خود با دوستان ، آشنایان ، همکاران و... ممکن است بارها استفاده کنیم.
به بهانه انتشار یک کلیپ از بازیگر مشهور ایرانی؛کافی است خدا بخواهد…
آفتاب‌‌نیوز :

معنی اش که مثل روز روشن است که کافی است خدا برای بندگانش بخواهد آن وقت است که حتی فولاد در برابر انسان آب می شود و حتی اگر کل دنیا مخالفش باشند او به بهترین هایی که خداوند برایش در نظر گرفته می رسد.

هفته گذشته پخش کلیپی نسبتا قدیمی(مربوط به سال 1390) از نوید محمد زاده و سارا رسول زاده که آنها را در قامت مجری در یکی از برنامه های شبکه جهانی جام جم نشان می داد مرا بیشتر از گذشته به معنی همان جمله ای که اول کار نوشتم راسخ تر کرد:«اگر خدا بخواهد».

آری اگر خدا بخواهد می شود به فاصله کمتر از 10 سال از نقش مجری دوم یک برنامه غیر مطرح تبدیل شوی به سوپراستار سینما که انواع و اقسام جوایز سینمایی داخلی و بین المللی را از آنِ خود می کنی.

آن قدر پرطرفدار و مهم می شوی که مثلا برای حضور در یک برنامه گفت و گو محور یک شبکه اینترنتی رقمی حدود 500 میلیون تومان، آن هم تنها برای یک ساعت حضور می گیری؛نوش جانت.

به هر حال کافی است خدا بخواهد…

منبع: خبرنیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
2
یک جوری تیتر نزنید و مطلب ننویسید که انگار خودش هیچکاری نکرده و فقط خدا شانسی به طرف حال داده،با همین مطالب روحیه تلاش رو از ملت گرفتید،اگه تلاش نوید و استعدادش نبود هیچی نمی شد،ایا بقیه بازیگرا که چیزی نشدن خدا نخواسته؟؟؟؟این قدر همه چیز رو گردن خدا نندازید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین