کد خبر: ۶۸۸۶۶۶
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

برقراری جو آرام در بیشتر مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جوی آرام در بیشتر مناطق کشور گفت: این شرایط سبب تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می‌شود.
برقراری جو آرام در بیشتر مناطق کشور
آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی هفته جاری در بیشتر منطقه کشور جوی آرام و آسمانی صاف خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از این رو با توجه به تداوم پایداری جو، برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت به‌ویژه تهران، اصفهان، کرج، اراک، قزوین، تبریز و مشهد کاهش کیفیت هوا و ماندگاری غلظت آلاینده‌های جوی دور از انتظار نیست.

ضیاییان با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت آینده برای استان‌های گلستان، گیلان و مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، اظهارکرد: طی فردا (۱۵ دی) علاوه بر استان‌های ساحلی خزر در خراسان شمالی نیز بارش باران خواهیم داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه طی روز سه‌شنبه (۱۶ دی) در شرق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده رخ می‌دهد، گفت: تنگه هرمز و دریای عمان نیز طی سه روز آینده در بعضی ساعات متلاطم خواهند بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۵ دی) نیمه ابری همراه با غبار محلی، در بعد ازظهر کاهش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۱۶ دی) نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۲- و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین