کد خبر: ۶۸۸۶۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

رونمایی از تندیس سپهبد شهید سلیمانی در یاسوج

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی مسئولان و مردم تندیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر یاسوج رونمایی شد.
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با تشکر و سپاس از مردم و مسئولان و قدردانی از شهردار و شورای شهر که این محفل و مجلس را به با یاد حاج قاسم برپا کردند گفت: سرداری که سر داد اما تسلیم نشد سرداری که دشمن خواست سر او نباشد و بر خاک افکنده شد و گمان کرد او را حذف کرده اما سردارهای زیادی به پا خاست و یاد او تبدیل به یک مکتب و جبهه و گفتمان شد.

رونمایی از تندیس سپهبد شهید سلیمانی در یاسوج

وی افزود: دشمن اشتباه فکر کرد و به خطا رفت کسی که در را خدا می‌جنگد و به فرمان ولی فقیه حرکت می‌کند خون او می جوشد و زنده می‌شود.

آیت الله حسینی اظهار کرد: دشمن خواست سلیمانی نباشد اما سلیمانی‌ها به پا بخاستند و دیدیم که در آن روزها چه طوفان و حماسه‌ای ایجاد شد میلیون‌ها نفر در این تشییع شرکت کردند و تولد دوباره انقلاب رقم خورد آن چه که دشمن به دنبال آن بود برعکس شد و سلیمانی تبدیل به یک مکتب شد دشمن با همه نیرنگ به میدان آمد و خواست قلب مقاومت را در هم بکوبد اما مردم نیرنگ دشمن را باطل کردند.

رونمایی از تندیس سپهبد شهید سلیمانی در یاسوج

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: درسی که باید بگیریم این است همه مسئولان و مردم این سرزمین بدانند کسی که در راه عزت این ملت به فرمان ولایت حرکت کرد تاریخ زندگی و مرگ او پر افتخار می‌شود و مزار او هم زیارتگاه انسان های بزرگ و آزادگان خواهد بود و هر کسی به ولایت پشت کند زندگی خفت بار خواهد داشت و مرگ او معلوم نیست چگونه خواهد بود شهادت فضیلت بزرگی است که شامل حال هر کسی نمی‌شود.

حسینی تصریح کرد: شهادت فرمانده محور مقاومت نشان قدرت جمهوری اسلامی ایران و ناتوانی استکبار در مقبله با محور مقاومت است.

وی بیان کرد: راه و سیره این شهید والامقام امروز در بین آزادیخواهان جهان به یک مکتب تبدیل شده است و از ایشان به عنوان مدافع مظلومان یاد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری یاسوج، همچنین نستهن مقدم، شهردار یاسوج نیز در این مراسم گفت: شهرداری ۲ میلیارد ریال برای ساخت و نصب این تندیس در بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هزینه کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
جدا تندیس نسازین خیلی بی شباهته
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین