کد خبر: ۶۸۸۷۶۰
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴

CR7 مرزهای شهرت و محبوبیت را جابجا کرد

«کریستیانو رونالدو» در آمار و ارقام جدید، مرزهای تازه‌ای از شهرت جهانی را جابجا کرده است.
CR7 مرزهای شهرت و محبوبیت را جابجا کرد
آفتاب‌‌نیوز :

نفوذ «کریستیانو رونالدو» در جهان انکارناپذیر است و تنها یک واقعیت است که این موضوع را بهتر از حقیقت دیگری اثبات می‌کند. فوق ستاره پرتغالی یوونتوس تا بدینجای کار، دوران فوتبالی مملو از افتخار و عنوان فردی و تیمی را کسب کرده و به یکی از مشهورترین چهره‌ها در لیگ‌های ورزشی بزرگ بدل شده است.

واقعیت: رونالدو در حال حاضر بیشتر از تمام باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس دنبال کننده اینستاگرامی دارد.

CR7 هم اکنون ۲۰۰ میلیون دنبال کننده دارد و این در حالی است که تمامی باشگاه‌های لیگ جزیره در مجموع ۱۳۱ میلیون دنبال کننده مجازی دارند.

هیچ شکی وجود ندارد که این مرد بسیار مهم و پرهواخواه است و جمله‌ای که در ادامه می‌خوانید بزرگ‌ترین و بهترین نمونه برای اثبات این ادعا است؛ باشگاه منچستریونایتد که خانه سال‌های دور مرد پرتغالی محسوب می‌شود، با ۳۳.۷ میلیون دنبال کننده، بیشترین فالور را دارد و لیورپول و چلسی به ترتیب با ۲۳.۵ و ۲۰.۵ میلیون دنبال کننده در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

 

برای توضیح موضوع، براساس پلتفرم آنالیز حامیان مالی ورزشی موسوم به هوکیت، رونالدو در فیسبوک، اینستاگرام و توییتر بیشتر از تمامی ورزشکاران دنبال کننده داشته و در جریان ۶ ماه نخست سال ۲۰۱۹ باعث ایجاد ۸۸۷.۲ میلیون پیوند و تعامل مجازی شده است.

در اینستاگرام او نه تنها مشهورترین ورزشکار است بلکه معروف‌ترین شخص روی کره زمین نیز محسوب می‌شود و از سایر ستارگان بزرگ هالیوود و دنیای موسیقی نیز سبقت گرفته است.

چه او را دوست داشته باشید و چه از او متنفر باشید، نمی‌توانید کتمان کنید که این مرد یک ماشین بازاریابی است و می‌داند چطور انسان‌ها را جذب کند؛ حتی اعداد و ارقام مربوط به بانوی پیر نیز پس از کوچ وی از سانتیاگو برنابئو به تورین در سال ۲۰۱۸ با جهش چشمگیری مواجه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین