کد خبر: ۶۸۸۹۴۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
تبلیغات

معرفی مراکز خرید ترکیه

ارزانترین بازارچه‌های استانبولی که در این مطلب به بررسی آن‌ها پرداختیم تنها بخشی از فروشگاه‌ها و مراکز خریدی هستند که در سفر به استانبول می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید و گشت و گذار در مراکز خرید لوکس استانبول را نیز به هیچ وجه نباید فراموش کنید.
معرفی مراکز خرید ترکیه
آفتاب‌‌نیوز :

هر یک از شهر‌های ترکیه از اهمیت گردشگری بالایی برخوردار هستند و استانبول به عنوان یکی از محبوب‌ترین‌ها در میان آن‌ها به شمار می‌رود که هر فردی متناسب با خواسته و سلیقه خود خواهد توانست از گشت و گذار در آن نهایت لذت را ببرد. با خرید بلیط هواپیما استانبول می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان خود را به این شهر برسانید.

استانبول انتخاب مناسبی برای خرید نیز خواهد بود و می‌توانید انواع اقسام اجناس مورد نیاز خود را از ارزانترین بازارچه‌های استانبول خریداری کنید. انتخاب بازارچه بستگی به خود شما خواهد داشت و می‌توانید هر یک از مراکز خرید را به عنوان هوف و گشت و گذار انتخاب کنید. بسیاری از مردم بر این باورند که استانبول شهر گرانی برای خرید است، اما باید بدانید که با گرانی‌های اخیر هم می‌توانید اجناس مورد نیاز را با قیمتی مناسب از این فروشگاه‌ها خریداری کنید. خیابان‌های استانبول هم به خودی خود فروشگاه‌هایی را در خود جای داده اند، اما چنانچه تمایل به خرید لوازم متعددی دارید بهتر است بازارچه‌ها یا مراکز خرید را انتختب کنید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

ارزانترین بازارچه‌های استانبول

استانبول از جمله محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان به شمار می‌رود و سالانه شاهد سفر خیل عظیمی از مردم به این شهر هستیم. استانبول بخش‌های دیدنی متعددی را در دل خود جای داده که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به فروشگاه‌ها و مراکز خرید اشاره کرد. ارزانترین بازارچه‌های استانبول بهترین انتخاب برای یک گشت و گذار لذت بخش و همچنین خرید لوازم مورد نیاز خواهد بود. توجه داشته باشید که فروشگاه‌های متعددی در استانبول فعالیت می‌کنند و می‌توانید محصولات برند و باکیفیت را برای خرید انتخاب کنید. بازارچه‌های استانبول در جای جای نقاط این شهر پراکنده شده اند و به همین دلیل می‌توانید متناسب با خواسته خود یکی از این مراکز را خرید اجناس مورد نیاز خود انتخاب کنید. با شرکت کردن در تور استانبول خواهید توانست خود را به این شهر زیبا رسانده و در هر نقطه آن اقدام به گشت و گذار نمایید. برخی از مراکز خرید استانبول مربوط به اجناس لوکس و گران قیمت بوده و برخی برای خرید اجناس معمولی و میان رده مناسب هستند.

مرکز خرید اوتلت اولیوم

اوتلت اولیوم به عنوان یکی از بهترین و ارزانترین بازار‌های محلی استانبول شناخته می‌شود که توجه بسیاری از گردشگران و همچنین مردم محلی را به خود جلب کرده است. اوتلت اولیوم مناسب برای تمامی سلیقه‌ها خواهد بود و می‌توانید فروشگاه‌های بسیار متنوعی را در آن مشاهده نمایید. هر فرد استانبولی اولیوم را شناخته و قطعا یکی از پیشنهاد‌های مردم برای خرید ارزان قیمت خواهد بود این مرکز خرید در سال ۲۰۰۰ افتتاح شده و ۱۱۸ فروشگاه کوچک و بزرگ را در خود جای داده است و می‌توانید بهترین غذا‌ها را در رستوران‌های آن امتحان کنید. اوتلت اولیوم دارای بخش‌های تفریحی متعددی نیز هست و می‌توانید با رفتن به آن‌ها لحظات خوشی را برای کودکان خود به ارمغان آورید. فروشگاه‌های اولیوم اقدام به ارائه تخفیفات ویژه نیز می‌کنند که این مواقع بهترین زمان برای خرید خواهد بود.

معرفی مراکز خرید ترکیه

استانبول مال از ارزانترین بازارچه‌های استانبول

استانبول مال یا مال آف استانبول به عنوان یکی از برجسته‌ترین مراکز خرید این شهر شناخته می‌شود که طرفداران بسیاری داشته و به صورت هر ساله خیل عظیمی از مردم را در خود جای می‌دهد. این مرکز خرید با اینکه از جمله لوکس‌ترین‌ها است در لیست ارزانترین بازارچه‌های استانبول نیز جای گرفته است چرا که فروشگاه‌های استانبول مال گاهی اوقات تخفیفات ویژه‌ای برای اجناس خود در نظر می‌گیرند که در این مواقع خواهید توانست بهترین و باکیفیت‌ترین اجناس را با قیمتی ارزان خریداری کنید. چنانچه با شرکت در تور استانبول کوتاه مدت و چند روزه به این شهر سفر کرده اید استانبول مال مناسب نخواهد بود چرا که اغلب فروشگاه‌های آن مربوط به برند فروشی هستند و با گشت و گذار و بررسی فروشگاه‌ها است که می‌توانید اجناس را با قیمتی ارزان خریداری کنید.

مرکز خرید فروم استانبول

فروم یکی دیگر از ارزانترین بازارچه‌های استانبول به شمار می‌رود که وسعت بزرگی داشته و قطعا با گشت و گذار در آن هر فردی خواهد توانست اجناس مورد نیاز خود را خریداری کند. مرکز خرید فروم انواع اقسام اجناس و لوازم را برای فروش گذاشته است و چنانچه آن را برای گشت و گذار و خرید انتخاب کرده باشید هیچ گونه کمبودی احساس نخواهید کرد. برخی از مردم معتقدند که مرکز خرید فروم اجناس گران قیمت دارد، اما حراج‌های فصلی که در این بازارچه ارائه می‌شوند باعث تخفیفات ویژه برای اجناس شده و بهترین فرصت برای خرید خواهد بود. دو فصل اردیبهشت و خرداد را می‌توان به عنوان بهترین انتخاب‌ها برای خرید دانست و در این مواقع خواهید توانست سفری ارزان قیمت به استانبول داشته باشید.

معرفی مراکز خرید ترکیه

مرکز خرید اوتلت کاله استانبول

اوتلت کاله که در نزدیکی فرودگاه آتاتورک واقع شده به عنوان یکی از ارزانترین بازارچه‌های استانبول شناخته می‌شود که امکان خرید انواع اقسام مختلف اجناس را به شما خواهد داد. اوتلت کاله با اینکه به دلیل موقعیت مکانی می‌تواند قیمت بالایی داشته باشد، اما فروشگاه‌هایی را در خود جای داده که اقدام به ارائه بهترین اجناس با قیمت‌های مناسب کرده اند. اوتلت کاله بهترین انتخاب برای دوستداران کالا‌های برند ترک خواهد بود چرا که در فروشگاه‌های اوتلت اجناس ترک متعددی به فروش می‌رسند و در اغلب مواقع شاهد ارائه تخفیفات ویژه برای آن‌ها هستیم و به همین دلیل در این مواقع خواهید توانست بدون هیچگونه مشکلی با کمترین میزان هزینه بهترین اجناس را تهیه کنید.

مرکز خرید بی اوغلو ایش

بی اوغلو ایش نیز در لیست ارزانترین بازارچه‌های استانبول قرار گرفته است و اصلی‌ترین دلیل آن، وجود فروشگاه‌های رنگارنگ و متفاوت است که هر یک ویژگی‌های منحصر به فرد خود را داشته و اجناس متنوعی را برای فروش گذاشته اند. بی اوغلو ایش مرکز خرید لوکسی نیوده و بنای آن نیز قدیمی است. چنانچه قصد خرید اجناس اصل و برند داشته باشید بی اوغلو ایش مناسب شما نخواهد بود چرا که در این مرکز خرید انواع اقسام لوازم و اجناس میان رده با قیمت‌های ارزان به فروش می‌رسند. در صورتی که تور ترکیه را از شرکت دلتابان رزرو کرده باشید مسئولین تور شما را با این مرکز خرید آشنا خواهند ساخت تا بتوانید سوغاتی‌های مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان از این مرکز خرید خریداری کنید.

معرفی مراکز خرید ترکیه

مرکز خرید کانیون مال

کانیون مال نیز در لیست ارزانترین بازارچه‌های استانبول قرار گرفته است. این مرکز خرید انتخاب مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند با یک تیر دو نشان بزنند چرا که کانیون مال مشهور به تئاتر‌های دل انگیز خود است و می‌توانید در آن ۹ سالن تئاتر مختلف ببینید که همه روزه آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. کانیون در محله معروف شیشلی و در یک برج ۳۰ طبقه واقع شده است. این مرکز خرید دارای ۱۶۰ فروشگاه ریز و درشت است که هریک اجناس متفاوتی را برای فروش ارائه کرده اند و می‌توانید بهترین اجناس را از آن‌ها خریداری کنید. کانیون مال معمولا در تمامی فصول سال مملو از گردشگران است و دلیل آن را می‌توان فروشگاه‌های ارزان قیمت دانست.

مرکز خرید جواهر استانبول

جواهر استانبول از جمله مشهورترین مراکز خرید استانبول است که نام آن در میان ارزانترین بازارچه‌های استانبول نیز به چشم می‌خورد. این مرکز خرید هم تفریح است هم تماشا! جواهر استانبول بیش از ۳۵۰ فروشگاه مختلف را در خود جای داده است و با گشت و گذار در آن به هیچ وجه خسته نخواهید شد. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۵ و در محله شیشلی افتتاح شد و در مدت زمان کوتاهی توانست نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. جواهر استانبول فروشگاه‌های برند خارجی و ترک بسیاری دارد و برند‌های ترک حرف اول را در آن می‌زنند و می‌توانید لباس‌ها و لوازم مورد نیاز برند ترک را با قیمتی مناسب از فروشگاه‌های آن خریداری کنید.

معرفی مراکز خرید ترکیه

مرکز خرید استار سبتی اوتلت

استار سیتی اوتلت یکی دیگر از ارزانترین بازارچه‌های استانبول است که در نزدیکی فرودگاه آتاتورک قرار گرفته و بخشی از محبوبیت خود را مدیون به این فرودگاه است. استار سیتی به عنوان یکی از تازه تاسیس‌ترین مراکز خرید استانبول نیز شناخته می‌شود چرا که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده و فروشگاه‌های آن شروع به فعالیت کرده اند. استار سیتی انتخاب مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند فروشگاه‌هایی سراسر ترک را هدف قرار دهند. پوشاک و لوازم خانگی بخش اعظم لوازم فروشگاهی استار سیتی را تشکیل داده اند و می‌توانید اینگونه لوازم را با نازلترین میزان قیمت‌ها از آن خریداری کنید.

ارزانترین بازارچه‌های استانبولی که در این مطلب به بررسی آن‌ها پرداختیم تنها بخشی از فروشگاه‌ها و مراکز خریدی هستند که در سفر به استانبول می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید و گشت و گذار در مراکز خرید لوکس استانبول را نیز به هیچ وجه نباید فراموش کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین