کد خبر: ۶۸۸۹۴۶
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷

یوونتوس به دنبال شماره "۹" می‌گردد

باشگاه یوونتوس به دنبال امضای قرارداد با یک مهاجم است.
یوونتوس به دنبال شماره
آفتاب‌‌نیوز :

یوونتوس می‌خواهد در فصل نقل و انتقالات زمستانی تیم خود را تقویت کند. بانوی پیر هدف اصلی‌اش را در ماه ژانویه آشکار کرده است و می‌خواهد با یک مهاجم قرارداد امضا کند. دو نام اکنون به یوونتوس مرتبط هستند و باشگاه نام آن‌ها را رد نکرده است.

به گزارش آس، نخستین گزینه فرناندو یورنته است. مهاجم اسپانیایی می‌تواند به خانه‌اش برگردد که در سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ در آنجا حضور داشت. او اکنون ۳۵ ساله است و همچنان در ناپولی خوب بازی می‌کند. یورنته توجه بانوی پیر را به خود جذب کرده است. فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس در این رابطه اظهار کرد: بازیکنانی را که در اینجا بودند را دوست داریم و همیشه با علاقه آن‌ها را دنبال می‌کنیم.

آندره‌آ پیرلو خواهان اولیور ژیرو است. سرمربی یوونتوس پس از دیدار برابر اودینزه گفت: ژیرو؟ برای ما خیلی مفید خواهد بود. با مدیر ورزشی صحبت کرده‌ام که اگر فرصتی پیدا کنیم چه کاری انجام دهیم. برای ما حضور یک مهاجم خیلی خوب خواهد بود چون می‌توانیم به راحتی از سیستم چرخشی استفاده کنیم.

یوونتوس پس از آسیب دیدگی آلوارو موراتا که روزهای درخشانی را در این تیم سپری می‌کرد، تصمیم گرفته است با یک مهاجم قرارداد امضا کند. پیرلو اعلام کرد که موراتا ۱۰ روز نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین