کد خبر: ۶۸۸۹۵
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۸۶ - ۲۰:۳۳
اعلام آمادگی دادکان برای کمک به فوتبال

دادکان با داوود احمدی نژاد ملاقات کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد دادكان ظهر چهارشنبه (امروز) در ديدار با داوود احمدی‌نژاد در مورد مسايل مختلف فوتبال بحث و تبادل نظر كرد.

پس از آن كه محمود احمدی‌نژاد، رييس‌جمهور در برنامه زنده‌ی تلويزيونی در پاسخ به پرسشي درباره‌ شرايط فوتبال، تلويحاً از بركناري «محمد دادكان» از سوي رييس سازمان تربيت بدني انتقاد كرد، بحث‌هايي در مورد احتمال بازگشت رييس سابق فدراسيون فوتبال به فوتبال مطرح شد كه بر اين اساس امروز محمد دادكان به همراه محمد پهلوان دبير پيشين و اكبر غمخوار عضو پيشين هيات رييسه فدراسيون فوتبال با حضور در نهاد رياست جمهوري با داوود احمدي‌نژاد، برادر رييس جمهور و بازرس ويژه‌ دفتر رياست جمهوري ديدار و گفت‌وگو كرد كه در اين نشست در مورد مسايل جاري فوتبال بحث و تبادل نظر شد.


اكبر غمخوار پس از اين نشست به خبرنگاران گفت: در اين نشست صميمانه مسائل متعددي در مورد گذشته و حال فوتبال مطرح شد و در پايان نيز بر برگزاري انتخابات در تاريخ مقرر تاكيد و قرار شد با حمايت تمام مسوولان فوتبال و سازمان تربيت بدني انتخابات در روز 19 دي ماه برگزار شود.


وي افزود: پيشنهادهاي متفاوتي در اين نشست مطرح شد تا مديريت آينده فوتبال سالم، سازنده، قدرتمند و متناسب با اهداف فوتبال پي‌گيري شود. به احتمال فراوان نتايج اين جلسه نيز در آينده اجرا خواهد شد.


غمخوار كه نمي‌خواست به شرح دقيق تصميمات اتخاذ شده اشاره‌اي داشته باشد، اظهار كرد: تمام تصميمات فوتبال بر اساس اساسنامه اتخاذ خواهد شد و هيچ تصميمي بر خلاف منافع فوتبال دنبال نخواهد شد.


غمخوار همچنين از برگزاري نشست مشترك با رييس سازمان تربيت‌بدني در آينده‌اي نزديك خبر داد و به ايسنا گفت: شخصا علاقه دارم تا كدورت‌هاي ظاهري پس از جام جهاني 2006 آلمان رفع شود. هر چند كه معتقدم هيچ اختلاف نظري بين دادكان و سازمان تربيت بدني وجود ندارد! اما، مطمئنا به زودي در نشستي دوستانه درمورد اين مباحث گفت‌وگو خواهد شد.


مديرعامل پيشين پرسپوليس گفت: اعاده حيثيتي كه رييس‌جمهور از دادكان كرد تاكنون بي‌سابقه بوده است.


به گفته‌ي غمخوار همچنين در اين نشست، محمد دادكان با تشكر از رييس جمهور به خاطر آنچه كه آن را محبت ايشان به خود دانسته است،‌ گفت: به عنوان سرباز نظام آمادگي خدمت به فوتبال را دارد. دادكان گفت كه به دليل تجربه‌هاي كه در فوتبال كسب كرده است، آمادگي اين را داشت كه در خصوص انتخابات رياست فدراسيون و سرمربي تيم ملي همكاري كند.


غمخوار گفت: دادكان در اين نشست آمادگی خود را برای هر گونه همكاری در خصوص فوتبال اعلام كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۸۶/۱۰/۱۳
0
0
اميدووارم كه انتخابات رياست فدراسيون فوتبال در فضايي سالم برگزار شود. در ضمن به نظر من عملكرد آقاي دادكان در دوران تصدي فدراسيون فوتبال قابل قبول بوده است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین